GASNGO גייסה 12 מ' ד' לקידום פעילות באמריקה הלטינית

חברת GASNGO גייסה עד היום יותר מ-30 מיליון דולר במסגרת חמישה סבבי גיוס

חברת GASNGO הישראלית (PetraTec), ספקית מובילה באספקת שירותי תדלוק חדשניים ובפיתוח פתרונות לתדלוק, שיטות תשלום, זיהוי רכבים וניהול ציי רכבים, מדווחת כי החברה הבת GASNGO Latin America השלימה גיוס פרטי בהיקף של כ-12 מיליון דולר מקבוצת משקיעים בהובלת קרן ההשקעות הבינלאומית LAIG Investments.

עד כה GASNGO Latin America פעלה בעיקר כספקית מובילה לשירותי תדלוק במקסיקו ופעלה בשיתוף פעולה עם חברת ATIO שפיתחה מוצרי תוכנה לניהול תדלוק בתחנות דלק והטמיעה פתרון זה ביותר מ-3000 תחנות דלק. כספי הגיוס הנוכחיים יקדמו את GASNGO Latin America במהלכיה להרחבת הפעילות ואספקת שירותי ערך מוסף עבור ציי רכבים גדולים במדינות נוספות בדרום אמריקה.

החברה האם, GASNGO, פועלת בימים אלה להשלמת גיוס נוסף אשר צפוי להסתיים במהלך החודשים הקרובים. כספי הגיוס ישמשו את GASNGO להמשך קידום התוכניות העסקיות לפיתוח פעילות אספקת שירותי תדלוק בשני שווקי יעד מרכזיים נוספים - בארה"ב ובדרום אפריקה, שאף בהן צפויה הפעילות להתבצע באמצעות חברות בת ייעודיות - GASNGO USA ו-GASNGO South Africa. כמו כן, מתכוונת החברה להשיק את פעילותה גם באנגליה, רוסיה וסין.

חברת GASNGO גייסה עד היום יותר מ-30 מיליון דולר במסגרת חמישה סבבי גיוס. החברה פועלת הן כספקית שירותי תדלוק באמצעות הקמת וניהול פעילויות מקומיות במדינות יעד מרכזיות והן כמפתחת וכמוכרת ציוד ומערכות משלימות באמצעות מפיצים גלובאליים. אחת המשקיעות העיקריות בסבבי ההשקעה האחרונים היא אלגני קפיטל.

מודי בן ש"ך, יו"ר GASNGO ומנכ"ל פז לשעבר, מציין כי "השלמת הגיוס הפרטי לחברה הבת בדרום אמריקה וכניסתה של קרן LAIG כשותפה אסטרטגית בחברת בת יאפשרו לנו להמשיך את תנופת הרחבת פעילותנו בכל השווקים בהם אנו פועלים כיום, בדגש על שוקי ציי הרכב הגדולים במקסיקו ובדרום אמריקה. מקסיקו נחשבת לאחת המדינות הגדולות בעולם מבחינת ריבוי ציי הרכב וגודלם. GASNGO נהנית מהניסיון והידע שנצבר בישראל והצליחה לייצר מערכות תדלוק חדשניות. יתרון טכנולוגי זה איפשר לנו לבצע קפיצת מדרגה נוספת ולהפוך לספקית שירות עולמי של שירותי תדלוק. אני בטוח כי באמצעות כספי הגיוס הנוכחי נוכל כעת להביא לכדי מיצוי את הפוטנציאל העסקי והייחודי הגדול הטמון ב-GASNGO".

לדברי עדו גור, מנכ"ל קבוצת GASNGO, "באמצעות צוות המו"פ שלנו ויכולות הניהול של החברה, המתבססות על שנים של ידע וניסיון בשוק הישראלי הנחשב למתקדם בעולם בתחום שירותי התדלוק, הצלחנו לבנות מודל עסקי המציב כיום את GASNGO כספקית שירותי תדלוק עולמית בעלת יכולת ותשתית להבטיח אספקת שירות מלא לציי רכב בכל יעד בו אנו פועלים. אנו מזהים עניין הולך וגובר מצד חברות גדולות בעלות ציים של אלפי רכבים בטכנולוגיה הייחודית שלנו ובמוצרי הערך המוסף שלנו, שמביאים לחיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות הדלק ובשיפור מערכות השליטה".