השיחה: מי הגיעו לחתונה של ח"כ ציפי חוטובלי?

וגם: מי הגיעו לטקס הענקת פרס "אנדי" - ועל מה דיברו בכנס לשכת עורכי הדין?

לאחר שחנך את היכל התרבות המחודש שנקרא על שמו, התפנה אתמול (ב') צ'ארלס ברונפמן לטקס הענקת פרס אנדי, על שם אשתו המנוחה שנהרגה לפני 7 שנים בתאונת דרכים.

הפרס מוענק מדי שנה לאמן ישראלי מצטיין מתחום האומנויות העכשוויות. הטקס נערך הפעם ברחבת גן הפסלים במוזיאון תל-אביב, ומשך אליו מקורבים למשפחת ברונפמן.

עד הטקס הנוכחי, הוענק הפרס, ובצדו צ'ק על סך 50 אלף שקל, לזוכה אחד או לזוכה אחת מדי שנה. השנה, לראשונה, זכו שתיים: האמנית מאיה מוצבסקי-פרנס ומעצבת הטקסטיל גלי כנעני.

תערוכה של הזוכות בפרס תיפתח ביום חמישי הקרוב במוזיאון תל-אביב לאמנות, באגף העיצוב.

דורון לבנת וקארן טל / צילום: פביאן קלדרוף
 דורון לבנת וקארן טל / צילום: פביאן קלדרוף

דורון לבנת וקארן טל

נישנשו מטעמים, שתו קאווה וזכרו את אנדי: אשתו הנוכחית של ברונפמן ריטה ברונפמן, סוזן לנדאו ששכנעה את האורחים שהגיעו לטקס מחו"ל שלא להיבהל למשמע אזעקות הצופרים שניגן פיקוד העורף ברקע, רבקה סאקר, רודה פישר נטולת סטנלי, ג'ניס ודני גילרמן, ד"ר יוסי ורדי, שגריר קנדה בישראל פול האנט, פרופ' אלון טל, יונה ברטל, דורון לבנת, הירש גודמן, ג'יימס סניידר, עופר ללוש, חיים סאמט, עוזי צוקר, איתמר רבינוביץ', גידי מרק, קארן טל ועוד רבים. הנוכחים המשיכו את הערב בקונצרט החגיגי שהתקיים במסגרת חגיגות הפילהרמונית.

ציפי חוטובלי - מהר הבית לחופה

אמש, בחוות רונית שבשרון, נישאה חברת הכנסת ציפי חוטובלי לבחיר ליבה, אור אלון. יום לפני החתונה עוד עלתה חוטובלי להר הבית, העלתה תמונה לפייסבוק ועידכנה את חבריה כי ההגבלות שהוטלו על אישי ציבור המעוניינים לעלות להר הבית הם "דבר לא ראוי". החופה נערכה בנוכחות מצומצמת, כאשר את הטקס ערך הרב אלישע וישלצקי.

אתי ורם כספי / צילום: אבשלום ששוני
 אתי ורם כספי / צילום: אבשלום ששוני

אתי ורם כספי

עם רדת החשכה הגיעו ההמונים, 2,000 במספר, לברך. התייצבו החברים מהפוליטיקה: זאב אלקין, בני בגין, לימור לבנת, משה כחלון, שי פירון, יובל שטיינץ, סילבן וג'ודי שלום, ישראל כץ, יצחק (בוז'י) הרצוג, משה (בוגי) יעלון, גאולה כהן, וגם עו"ד רם כספי ורעייתו אתי, אורלי וילנאי וגיא מרוז, אברהם נניקשווילי, גדעון לוי ונוספים.

פולק ופינטו מארחים

קבוצת כלמוביל, נציגת מרצדס בישראל, מארחת השבוע משלחת של כ-30 מנהלים בכירים של מרצדס ממדינות מרכז ומזרח אירופה וממטה הקונצרן. המנהלים הגיעו לארץ הקודש כדי לקחת חלק בכנס מקצועי של החברה הנערך לראשונה בישראל. האורחים, שלמרביתם זהו הביקור הראשון בישראל, משתכנים במלון קרלטון תל-אביב ומאותגרים בלו"ז צפוף: אתמול סיירו ביפו ונהנו מארוחת ערב ישראלית במסעדת הזקן והים והיום הם ייסעו לסייר בירושלים ויסעדו את ליבם אל מול חומות העיר העתיקה במסעדת מלון ממילא. מארחי המשלחת צביקה פולק, נשיא קבוצת כלמוביל ואריאל פינטו מנכ"ל חטיבת היוקרה בחברה, דאגו לשלב בביקור גם סדנאות מקצועיות בתחומי שיווק וטכנולוגיה, הנערכות במשרדי כלמוביל בראש העין.

הנאמנים של טוב

רונן טוב, יו"ר הוועד המנהל של עמותת "נאמני מרכז שניידר", אירח אמש אירוע התרמה שהכנסותיו יוקדשו לפעילותו של המרכז החינוכי בבית-החולים. משכית שוחט, מנהלת המרכז החינוכי, נשאה דברים וסיפרה על הפעילות במרכז, שכוללת תכנים חווייתיים לילדים המטופלים בבית-החולים. כך למשל, הילדים מפתחים בובות שעוזרות להם להתמודד עם לימודים בצל המחלה, מפתחים כלי נגינה ייחודיים ועוד.

יובל גביש רונן טוב ויוסף פרס / צילום: אסף פלדמר
 יובל גביש רונן טוב ויוסף פרס / צילום: אסף פלדמר

יובל גביש, רונן טוב ויוסף פרס

באי האירוע נהנו מהופעה של ברי סחרוף, מופע אקוסטי של הצמד גיא ויהל ומסיבת ריקודים עם הדי.ג'יי דני סידס. נשארו נאמנים והגיעו לערב: ראש העיר תל-אביב-יפו רון חולדאי, פרופ' יוסף פרס מנהל בית-החולים שניידר וסגניתו ד"ר אפרת הר-לב, ליאון קופלר, יובל גביש ונוספים.

מסתפרים באילת

יום הדיונים הראשון של כנס לשכת עורכי הדין באילת נפתח בפאנל שעסק בהשפעת ההליך הפלילי על המפה הפוליטית. אילנה דיין ניווטה בין פרקליט המדינה משה לדור לבין סנגורו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עורך הדין נבות תל-צור, שהשתדלו שלא לדון במשפט התלוי ועומד ביניהם - אך גם לא יכלו שלא להתעלם מכך. על השאלות הקשות של דיין העדיף לדור שלא להשיב ואמר ש"כששיכנעו אותי לבוא אמרו לי שיש פה גם נופש". מי שעוד העדיף ליהנות מהנופש הוא עו"ד ורו"ח שלמה נס, שערב לפני הפאנל שעסק בתספורות ובטייקונים בילה דווקא בהופעה של שירי אבבא. "אלו השירים שגדלתי עליהם" הסביר, ואף גילה לחברים שהיה שדרן במשך מספר שנים באחת מתחנות הרדיו ושידר בעיקר שירי אהבה.

שלמה נס / צילום: יוסי זמיר
 שלמה נס / צילום: יוסי זמיר

שלמה נס

הפאנל הכלכלי שעסק בתספורות לטייקון הוליד גם תהייה מעניינת, מפיה של שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, בלהה גילאור: "אני הספרית מחיפה", היא הציגה עצמה, "ואני מתעניינת מי המציא את המושג 'תספורת', כי תספורות זה דווקא דבר יפה. כשנשים, וגם גברים, הולכים לספר, הם מרגישים יפה ונעים". ראש לשכת עורכי הדין דורון ברזילי נצפה עם באי הכנס בהם: יהודה וינשטיין, מיכה לינדנשטראוס, השופטת מיכל אגמון-גונן, כונס הנכסים ד וד האן, הממונה על ההגבלים דוידי גילה, יעקב נאמן, פרופ' שלמה מור-יוסף, תמי ויהודה רוה, המפכ"ל יוחנן דנינו, יואב סגלוביץ , ירום הלוי, אבי חימי, עו"ד ארז חבר, פרופ' יוסי גרוס, אליעד שרגא, דני יתום ועוד.