ארז טל בהלם

הקהל בעד גילי מיילי? את האכזבה על פני המנחים אי-אפשר היה לביים

"האח הגדול", יום ג' 21:00, ערוץ 2 קשת

ארז טל ראה כבר הכול בטלוויזיה. גם לעמיתו הצעיר אסי עזר יש כבר מיילג' לא רע בתחום הריאליטי, ובכל זאת נדמה שאמש (ב') הם הופתעו באמת: קהל הצופים של "האח הגדול" הצביע במסרונים עבור גילי מיילי והציל אותו מהדחה.

למי שלא עוקב באדיקות אחרי התוכנית, נגלה רק שרוני מיילי, אביו של גילי, הודח מהתוכנית בידי ההפקה אחרי שעבר מלהעליב אתיופיות להעלבת לסביות. השבוע שחלף מאז הוכיח שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ - וגם הבן גילי נתפס באמירה שחורה משחור, תרתי-משמע.

ובכל זאת, כשהועמד הבן להדחה, התברר כי הקהל דווקא בעדו. את האכזבה על פני המנחים אי-אפשר היה לביים. האמת? הם גם לא ניסו להסתיר אותה.

מכאן יש שתי אפשרויות: או שמישהו דאג להצבעה מאסיבית למען גילי מיילי (ולמען הסר ספק, אין לי שום מידע שיכול לאשר את החשש הזה, זולת ידיעה כללית על ההימורים הלא חוקיים על זהות המודחים ועל יכולות של "קבלני קולות" להשפיע על תוצאות שעשועוני ריאליטי), ואז, מה טעם יש בצפייה בתוכנית, קל וחומר בניסיון להצביע ולהשפיע.

האפשרות השנייה היא שבמדינת ישראל יש מספיק צופי טלוויזיה שעולם הערכים שלהם הוא כה מעוות, עד שאפילו דמויות פופולריות כטל ועזר, שהסתייגו בכל מאודם מהבחור, לא מצליחות לגרום להם לשינוי עמדות.

באופן די מדהים, דווקא האפשרות הראשונה היא הפחות מדאיגה.