האחים גורסד במו"מ לרכוש את ה'קופסא' בנתניה ב-91 מ' ש'

לאחר קשיים במכרז הקודם, נראה כי עיריית נתניה קרובה למכור את מגרש הכדורגל המיתולוגי 'הקופסא' ששימש את קבוצת מכבי נתניה במשך שנים ארוכות ■ האחים גורסד הכחישו את הידיעה

לאחר קשיים במכרז הקודם, נראה כי עיריית נתניה קרובה סוף-סוף למכור את מגרש הכדורגל המיתולוגי 'הקופסא' ששימש את קבוצת מכבי נתניה במשך שנים ארוכות. במכרז שנסגר לאחרונה הגישו האחים יעקב ויהודה גורסד את ההצעה הגבוה ביותר שעמדה על כ-91 מיליון שקל.

לדברי גורמים הקשורים למכרז, המשא-ומתן אינו סופי, ותוצאות המכרז עשויות להשתנות.

יש לציין כי מעיריית נתניה נמסר כי המכרז טרם נסגר, וההכרזה הרשמית על הזוכה צפויי רק בשבוע הבא. כמו כן, מכירת המגרש מחייבת את אישור מועצת העיר ואת אישור שר הפנים, כך על-פי תנאי המכרז.

המתחם המדובר משתרע על פני שטח של כ-28 דונם ברחוב החשמונאים בעיר עליו ניתן לבנות 280 יחידות דיור ב-4 מגדלי מגורים לצד פארק פתוח בשטח 8.5 דונם ומבנה ציבור שייבנה על 3 דונם נוספים במתחם.

האחים גורסד, שניהם צרפתים במקור עלו לישראל בשנים האחרונות אחד אחרי השני וביצעו מספר השקעות בענף הנדל"ן בישראל. בין היתר זכו האחים באמצעות חברה בשם y-box במכרז שפרסמה עריית בת-ים לבניית מגדל מגורים בן 42 קומות ברחוב הקוממיות בדרום העיר בעבור 47.5 מיליון שקל, שותפים בפרויקט מגורים בפלורנטין, בעלי קרקע בחדרה ובניין משרדים ברמת-החי"ל.

האחים גורסד הכחישו את הידיעה.