דרמה באיראן: נחיתת חירום למסוקו של הנשיא אחמדינג'אד

תקלה מסתורית במסוק שהטיס את נשיא איראן מחמוד אחמדינג'אד גרמה לטייס לבצע נחיתת חירום בצפון מזרח המדינה ■ "בעזרתו של האל, הנשיא ופמלייתו לא נפגעו", נכתב באתר האינטרנט הנשיאותי הרשמי

שבועיים לפני שנפתחות הקלפיות במדינה, דרמה גדולה נמנעה הלילה באיראן. מסוקו של הנשיא מחמוד אחמדינג'אד נאלץ לבצע נחיתת חירום בצפון מזרח הרפובליקה האסלאמית, בעקבות תאונה שמקורה לא ידוע - כך דיווח גורם רשמי בפמליית הנשיא, שהרגיע ואמר כי איש לא נפגע בתקרית.

"המסוק שהטיס את אחמדינג'אד ושורה של בכירים נוספים עבר תאונה, אך הטייס הצליח להנחית את כלי הטיס בביטחה", נכתב באתר האינטרנט הרשמי של הנשיא האיראני.

על פי הדיווח, אחמדינג'אד עשה את דרכו לחנוך פרויקט מקומי באחד האזורים ההרריים של המדינה, בשעה שטייס המסוק נתקל בקשיים טכניים.

"בעזרתו של האל, הנשיא והבכירים שליוו אותו לא נפגעו", נכתב באתר האינטרנט הרשמי. "לאחר הנחיתה הנשיא המשיך בתכנית, חנך את הפרויקט ונסע ברכב למשכנו בטהרן".

בימים אלה מסיים אחמדינג'אד כהונה שנייה ומעוררת מחלוקת כנשיא איראן. בעוד פחות משבועיים, ב-14 ביוני, ייצאו מיליונים מאזרחי המדינה במטרה לבחור את האיש שיירש את כסאו. כעת מקווים במדינה שהבחירות יעברו ללא אירועים מיוחדים, ושהמראות מהמהומות ב-2009 לא יחזרו על עצמם.