שלטון יחיד: פלורנטינו פרז נבחר לקדנציה נוספת כנשיא ריאל מדריד

האיש ששימש כנשיא המועדון ב-10 מתוך 13 השנים האחרונות, והפך אותו למכניס ביותר בעולם הכדורגל - ימשיך לארבע עונות נוספות בברנבאו

פלורנטינו פרז ימשיך לשמש כנשיא ריאל מדריד גם בארבע השנים הבאות, לאחר שהיה היחיד שהגיש מועמדות לתפקיד. תהליך הבחירות במועדון הכדורגל הספרדי הסתיים אמש (שבת) בחצות, הדד-ליין מבחינת חברי המועדון של ריאל ("סוסיוס") להגיש את מועמדותם לנשיאות. איש העסקים בן ה-66 היה היחידי שניגש.

פרז, טייקון בנייה, השתלט על כס הנשיא בריאל בשנת 2000 ומאז, למעט שלוש שנים תחת רמון קלדרון, שימש כנשיא בכל השנים. ב"פורבס" העריכו לאחרונה את הונו האישי ב-1.4 מיליארד דולר, האיש ה-12 הכי עשיר בספרד. על מנת לשמש כנשיא ריאל, על המועמדים להמציא ערבות בנקאית אישית בגובה של עשרות מיליוני אירו.

תחת פרז, שאחראי על פרויקט "הגלאקטיקוס" של ריאל, רשמה הקבוצה את החתמות השחקנים היקרות ביותר בהיסטוריה שלה: כריסטיאנו רונאלדו שהגיע תמורת 94 מיליון אירו; זינדין זידאן שהצטרף עבור 76 מיליון אירו; קאקה (65.8 מיליון) ועוד. שחקנים בולטים נוספים שהגיעו לריאל בתקופתו הם לואיש פיגו (ישירות מהיריבה השנואה ברצלונה), רונאלדו הברזילאי, ודייויד בקהאם.

כמו כן, תחת פרז הפכה ריאל מדריד לקבוצת הכדורגל המכניסה בעולם, תואר שבו היא מחזיקה ברציפות מאז שנת 2004 (אז עקפה את מנצ'סטר יונייטד בפרמטר הזה).