מיקרוסופט תחזיר את כפתור ה"התחל" ב"חלונות 8.1"

מיקרוסופט חשפה פרטים נוספים על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה החדשה ■ גרסת הבטא (Preview) תהיה זמינה להורדה כבר ב-26 ביוני

מיקרוסופט חשפה בסוף השבוע פרטים נוספים על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה החדשה - חלונות 8.1. מיקרוסופט אישרה את השמועות שלפיהן היא תתקין בתוכנה את כפתור ה"התחל" המפורסם, שקיים כבר שנים רבות בגרסאות הקודמות של חלונות.

מיקרוסופט הצניעה את ההחזרה של הכפתור והזכירה את המהלך בקצרה, בסוף פוסט ארוך מאוד שפורסם בבלוג של החברה.

כפתור ה"התחל" יהיה זמין בממשק האריחים והוא יופיע בזמן שהמשתמש יעבור עם סמן העכבר בחלק השמאלי התחתון של המסך. במצב דסקטופ, הוא יופיע כל הזמן בתחתית המסך.

שינויים נוספים ב-8.1 יאפשרו הצגת תמונות מתחלפות בעמוד הנעילה ומענה לשיחות סקייפ, ללא כניסה עם סיסמא לתוך חלונות. ניתן יהיה להגדיר את תמונת מסך הנעילה, גם בתור טפט למצב האריחים. מיקרוסופט הוסיפה גדלים חדשים לאפליקציות בעמוד האריחים, כך שניתן להגדיל או להקטין אותם.

מערכת ההפעלה החדשה של ענקית התוכנה אמורה לפתור את הבלבול שהפריע למשתמשים בנוגע להגדרות של התוכנה. בחלונות 8.1 אפשר יהיה למצוא את כל ההגדרות במצב אריחים. בנוסף, ניתן יהיה גם להציג ארבע אפליקציות בו זמנית

גרסה 8.1 הייתה מוכרת עד לאחרונה תחת שם הקוד "חלונות בלו". גרסת הבטא (Preview) תהיה זמינה להורדה כבר ב-26 ביוני, במהלך אירוע המפתחים של החברה Build. עד סוף השנה אמורה לצאת הגרסה הסופית 8.1 ללא עלות נוספת, למשתמשים שרכשו את חלונות 8. העדכון יהיה זמין באמצעות שדרוג דרך הרשת.