אתר דרושים שערורייתי: "מחפשים עובדים שנראים טוב בלבד"

אתר BeautifulPeople.com, שמוכר בעיקר כאתר היכרויות לאנשים יפים בלבד, החליט להרחיב את הקונספט אל עולם הדרושים ■ המנכ"ל: "אנשים שלא נראים כל-כך טוב פוגמים במאזן היופי ובאופן טבעי גם בחברים עצמם"

שוק התעסוקה רווי בעשרות ומאות אתרי דרושים שמנסים כל אחד לבדל את עצמו מהשני, אבל נראה שאתר BeautifulPeople.com מצליח להיות יוצא דופן באופן קיצוני ולא בהכרח חיובי.

האתר, שמוכר בעיקר כאתר היכרויות לאנשים יפים בלבד, החליט להרחיב את הקונספט הדי שערורייתי הזה אל עולם הדרושים. הרעיון הוא שחברות שמחפשות אחר עובדים שנראים טוב, יוכלו להיכנס לאתר ולקבל גישה ל-750 אלף החברים היפים שבו. כמו בכל אתר דרושים, גם למחפשי העבודה עצמם תהיה גישה לרשימת משרות רלבנטיות.

מנכ"ל האתר, גרג הודג', הודף את הביקורות על שיטת הסלקציה הקיצונית של האתר, ששמה בקדמת הבמה את המראה החיצוני בלבד. "מעסיק כן יגיד לך שזה משתלם להעסיק צוות עובדים שנראה טוב. אנשים מושכים רגילים להשאיר רושם ראשוני טוב יותר על לקוחות".

הגישה של הודג' כבר זכתה בעבר לביקורות לאחר שלפני כ-3 שנים נדחקו החוצה מהאתר כ-5,000 אנשים לאחר שהעלו יותר מדי משקל בתקופת החגים. לאחרונה אף דובר על כך שהאתר מארגן מסיבות ומציב סלקטורים בכניסה שמסננים אורחים לא רצויים בשל מראה חיצוני.

"אין זה נדיר שחברים מביאים למסיבות אנשים שלא נראים כל-כך טוב, מה שפוגם במאזן היופי ובאופן טבעי גם בחברים עצמם", אמר אז הודג'. עוד הוסיף בנושא, כתגובה לציוץ בטוויטר, כי "אנחנו מספקים גם מסיכות עבור אורחים שמאותגרים אסתטית".