סמסונג השיקה שני טאבלטים מסדרת הגלקסי טאב 3 החדשה

הטאב 3 בגרסת 8 אינץ' כולל מסך ברזולוציית 1280 על 800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, מצלמה אחורית עם חיישן 5 מגה פיקסל ■ דגם ה-10.1 אינץ' יאפשר שימוש בטאבלט כשלט רחוק אוניברסלי

סמסונג השיקה היום (ב') את סדרת הגלקסי טאב 3 החדשה. הטאבלט החדש מגיע עם מסך בגודל 8 אינץ' ומאפשר אחיזה ביד אחת לצפייה בסרטים או קריאת ספרים. סמסונג שילבה את טכנולוגיית ה-Reading Mode, המספקת תאורה וגוון נוח יותר לקריאה. בנוסף, ניתן למצוא גם את תוכנת Sound Alive האמורה לספק סאונד ברור יותר.

הטאב 3 בגרסת 8 אינץ' כולל כפתורים פיזיים לניווט בתחתית המכשיר וגם את יישום ה-S Translator לתרגום מיידים בטקסט או בקול על-גבי יישומים כמו דואר אלקטרוני ומסרונים. התרגום מתאפשר בצורה של דיבור לטקסט או טקסט לדיבור. היישום הזה לא כולל תמיכה בשפה העברית.

מבחינת חומרה, הטאבלט כולל מסך ברזולוציית 1280 על 800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, 16 ג'יגה זיכרון פנימי פלוס יכולת הרחבה באמצעות כרטיס, מצלמה אחורית עם חיישן 5 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 1.3 מגה פיקסל ומערכת ההפעלה אנדרואיד ג'לי בין (4.2).

הגלקסי טאב 3 השני שהוכרז הוא בגרסת מסך 10.1 אינץ' וכולל את יישום Smart Remote של סמסונג, המאפשר שימוש בטאבלט כשלט רחוק אוניברסלי באמצעות יציאת אינפרה אדום המשולבת במכשיר. כמו כן, ניתן למצוא תמיכה בטכנולוגיית MHL, המאפשרת הצגה של מסך המכשיר על מסכי טלוויזיה תומכים.

מבחינת חומרה, הטאבלט כולל מסך ברזולוציית 1280 על 800 פיקסלים, מעבד כפול ליבה במהירות 1.6 ג'יגה הרץ, 16 ג'יגה זיכרון פנימי פלוס יכולת הרחבה באמצעות כרטיס, מצלמה אחורית עם חיישן 3 מגה פיקסל ומצלמה קדמית עם חיישן 1.3 מגה פיקסל ומערכת ההפעלה אנדרואיד ג'לי בין (4.2).

הדגמים יושקו במדינות שונות כבר החודש, אולם עדיין לא ידוע מתי בישראל ומה המחיר הצפוי.