ארמוזה פורמטס ו"גלובס" יארחו תחרות של פרסי האמי הבינל'

התחרות היא השלוחה הבינלאומית של פרסי האמי המוכרים מתעשיית הטלוויזיה בארה"ב, כשבמקרה הזה מתמודדים תוכניות ופורמטים מרחבי העולם

חברת ארמוזה פורמטס, חברת יצוא הפורמטים הגדולה בישראל, ועיתון העסקים "גלובס" נבחרו לשמש כמארחים האזוריים של שיפוט חצי הגמר של תחרות פרסי האמי הבינלאומית של האקדמיה הבינלאומית לאמנויות טלוויזיה ומדעים.

התחרות היא השלוחה הבינלאומית של פרסי האמי המוכרים מתעשיית הטלוויזיה בארה"ב, כשבמקרה הזה מתמודדים תוכניות ופורמטים מרחבי העולם.

מדובר בפעם הראשונה שאירוע זה מתקיים בישראל, והוא ייערך בסמיכות לוועידת MAD של "גלובס" ואורנג', שתיערך ב-17 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

במסגרת התחרות ייבחרו 10 פורמטים מנצחים מתוך כ-150 מועמדים שהוגשו בקטגוריית Entertainment Non Scripted, שכוללת שעשועונים, ריאליטי ודוקו-ריאליטי.

ארמוזה פורמטס בראשותו של אבי ארמוזה ו"גלובס" יהיו אחראים על בחירת פאנל של 12 שופטים לשלב חצי הגמר ביחד עם האקדמיה הבינלאומית, כשהכוונה היא לבחור אנשי טלוויזיה ותוכן מובילים מישראל ומהעולם, שייקחו חלק בתהליך השיפוט. ה

שופטים יבחרו את הפורמט המנצחת בקטגוריית ה-Non Scripted של פורמטים דוברי אנגלית, כיוון שלפי התקנון בכל מדינה שופטים תכנים של מדינות אחרות.

"אני גאה להביא את מהלך הבאת שיפוט האמי הבינלאומי לישראל", אמר ארמוזה, שעומד בין היתר מאחורי יצוא פורמטים ישראליים כמו "לעוף על המיליון" לרשת NBC ו"צחוק מהעבודה" לקבוצת RTL.

בעבר זכו שתי הפקות ישראליות באמי הבינלאומי: הסרט התיעודי "קאפו" ב-2000 והסדרה "רמזור" ב-2010.