הנאנסת שמעה את דבריו של השופט ניסים ישעיה - ואושפזה

בת ה-19 שנאנסה בילדותה ע"י 4 פלסטינים - עליה אמר השופט ניסים ישעיה כי "יש בנות שנהנות מזה" - מגיבה לראשונה ■ "נתקלתי בדברים כאלה בעבר, אבל זה עדיין כואב" ■ השופט מתעקש: "זה היה ברוח טובה, דבריי עוותו"

סערת השופט ניסים ישעיה נמשכת: זמן קצר לאחר שעו"ד רוני אלוני-סדובניק הודיעה לנאנסת כי שופט בית המשפט בדימוס ניסים ישעיה אמר במהלך הדיון בעניינה כי "יש בנות שנהנות מאונס", היא אושפזה אתמול (ג') בבית-החולים כי חשה ברע.

"אני לא מופתעת, כי זה מה שאני סופגת מתחילת ההליך הפלילי", סיפרה הנאנסת למקורביה. "נתקלתי בדברים כאלה בעבר, אבל זה עדיין כואב. ספגתי כבר אמירות לא יפות וחוסר אמון משוטרים שפשוט לא מבינים את גודל הפגיעה".

גם הוריה של הנאנסת הזדעזעו לשמע הדברים, אך החליטו שלא להתלונן נגד השופט: "אנחנו רוצים שזה ייגמר, אבל פסימיים לגבי התנהלות המערכת".

"אני חושבת שבאמת הוא איש מקסים, ואני מרחמת עליו, כי הוא כנראה מדור אחר. לך תשכנע מישהו מדור הפלמ"ח שכשאת אומרת לא - זה מה שאת מתכוונת", סיפרה לחדשות 2 באינטרנט עו"ד אלוני-סדובניק.

בתגובה לדברי השופט על כך שעורכת הדין חייכה אליו במהלך הדיון, היא אמרה: "לא רציתי להיראות לא מנומסת. אין לי שום כוונה לפסול את השופט או להגיש נגדו תלונה, אלא שכל השופטים ילמדו איך לדבר - זה לא רק דיבור אלא גם מה שמסתתר מאחוריו".

מוקדם יותר הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי מדובר באמירה לא מקובלת, ולפיכך לא יסכים שהשופט בדימוס ישעיה יכהן באב בית הדין של הליכוד. במקביל, חברי כנסת ואישי ציבור קראו מאז שעות הבוקר להדיחו מתפקיד.