נתניהו: "בפחות מ-3 חודשים, עשינו הרבה מאוד דברים"

ראש הממשלה בישיבת הממשלה השבועית: "קודם כל העברנו תקציב בממשלה, העברנו רפורמת 'שמיים פתוחים', גיבשנו מתווה להגברת השוויון בנטל. אנחנו משנים עכשיו את מועד סיום שעון הקיץ ועוד דברים רבים אחרים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (א') בפתח ישיבת הממשלה השבועית כי "בסוף השבוע שוחחתי עם נשיא רוסיה פוטין. דנו בנושאים הקשורים בסוריה, שם המצב הופך להיות מורכב מדי יום. ראינו רק בשבוע שעבר את הקרבות שהתנהלו בסמוך לגבולנו בגולן. ישראל איננה מתערבת במלחמת האזרחים בסוריה, כל עוד האש איננה מופנית כלפינו. ההתפוררות של כוח האו"ם בגולן מחדדת את העובדה שישראל איננה יכולה להשעין את ביטחונה על כוחות בינלאומיים. הם יכולים להיות חלק מהסדרים, הם אינם יכולים להיות המשענת הבסיסית של ביטחון ישראל.

על כך אני אשוחח עם מזכיר המדינה קרי. אני משוחח עמו על זה ואני אשוחח עמו על זה, ויחד ננסה לקדם את הדרך למצוא פתח למו"מ עם הפלסטינים במטרה להביא להסדר. ההסדר הזה יתבסס על מדינה פלסטינית מפורזת שמכירה במדינה היהודית, ועל הסדרי ביטחון מוצקים שמתבססים על צה"ל. כדי שנוכל לעמוד באתגרים הללו ועוד אתגרים רבים אחרים שניצבים לפתחנו, הממשלה חייבת לתפקד כמקשה אחת".

נתניהו הוסיף כי "עד היום, בפחות משלושה חודשים, עשינו הרבה מאוד דברים. קודם כל העברנו תקציב בממשלה, העברנו רפורמת 'שמיים פתוחים', גיבשנו מתווה להגברת השוויון בנטל. אנחנו משנים עכשיו את מועד סיום שעון הקיץ, ועוד דברים רבים אחרים שהשרים עמלים עליהם ויגיעו לשולחן הממשלה ויועברו בה. אני רוצה להדגיש שוב שאזרחי ישראל בחרו בנו שנתמקד בעשייה הגדולה ולא בפוליטיקה הקטנה וכך גם נעשה".