נפתלי בנט סירב בעבר לכהן כמנכ"ל Waze

בנט, שכבר היה מעורב באקזיט אחד בו גרף כמה מיליוני דולרים, "פיספס" את האקזיט הנוכחי ■ לשכת בנט: "הוצע לשר הכלכלה להיות מנכ"ל ווייז, לאחר שהחברה בבעלותו נמכרה, אך הוא העדיף להקדיש את עצמו לחיים הציבוריים"

שר הכלכלה נפתלי בנט קיבל בעבר הצעה לנהל את Waze אולם בחר לסרב. ההצעה הוגשה לבנט לפני מספר שנים אך הוא בחר להתמקד בעשייה הפוליטית. בנט, שכבר היה מעורב באקזיט אחד בו גרף כמה מיליוני דולרים, "פיספס" את האקזיט הנוכחי.

התפקיד המשמעותי של בנט בתחום ההיי-טק היה בחברת סיוטה (Cyota), שבה שימש כאחד היזמים וגם כמנכ"ל. סיוטה נמכרה ב-2005 ל-RSA, תמורת כ-145 מיליון דולר ובנט חיפש באותם ימים קריירה חדשה. קשה להעריך מה הסכום המדויק שקיבל בנט במסגרת האקזיט, אולם מאחר שהחברה עברה מספר סבבי גיוס והיזמים דוללו, ניתן לשאר שבנט לא תיכנן לצאת לפנסיה מוקדמת.

בשנת 2006 מונה בנט לראש לשכתו של יו"ר האופוזיציה דאז, בנימין (ביבי) נתניהו. כעבור כשנה וחצי התפוצצה מערכת היחסים בין השניים. ב-2009 חזר בנט לעולם ההיי-טק וניהל את הסטארט-אפ סולוטו.

באותה התקופה הוקמה גם Waze ויתכן כי הפניה אל בנט לכהן כמנכ"ל החברה בוצעה באותם ימים. בנט עזב את סולוטו כעבור מספר חודשים וחזר לשדה הפוליטי, הפעם כמנכ"ל מועצת יש"ע. לאחר כשנתיים הוא עזב, נבחר לראשות מפלגת הבית היהודי וכיום הוא מכהן כשר בממשלה.

מלשכתו של בנט נמסר: "אכן הוצע לשר הכלכלה נפתלי בנט להיות מנכ"ל ווייז, לאחר שהחברה בבעלותו נמכרה, אך הוא העדיף להקדיש את עצמו לחיים הציבוריים".

יקבלו במליונים
 יקבלו במליונים