צפו: ח"כ טופורובסקי מיש עתיד בתמונה פרובוקטיבית מהכנסת

הדיון על חוק הדיינים בכנסת נכנס לשעות הקטנות של הלילה, וחה"כ ממפלגת יש עתיד נאלץ לישון בלשכה ■ הוא העלה תמונה פרובוקטיבית לפייסבוק, וזכה לשלל תגובות מהגולשים

אתמול התקיים בכנסת דיון בהצעת "חוק הדיינים" של ח"כ עליזה לביא (יש עתיד) ושולי מועלם (הבית היהודי), שמטרתה לאפשר למנות נשים לוועדה לבחירת דיינים. הדיון התארך ונמשך עד השעה 4:00 לפנות בוקר לאחר שחברי הכנסת החרדים הגישו הסתייגויות לחוק.

התמשכות הדיון אל השעות הקטנות של הבוקר הביאה את ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) לבלות את שארית הלילה בשינה בכנסת, והח"כ אף העלה תמונה שלו לפייסבוק.

בועז טופורובסקי / צילום: מתוך הפייסבוק
 בועז טופורובסקי / צילום: מתוך הפייסבוק

בתמונה הפרובוקטיבית שהעלה כותב הח"כ: "4:51 לפנות בוקר. הולך לישון בלשכה בכנסת. אחרי שחברי האופוזיציה החרדים ניסו לעשות לנו תרגיל בכדי לסכל את הצעת החוק. הם דיברו ומשכו זמן עד 4:17 לפנות בוקר, אבל לא הצליחו והחוק ההיסטורי עבר בקריאה שלישית ברוב של 33-12. ועכשיו - פעם ראשונה שישן בכנסת, אך אין טעם לחזור הביתה כי היום הבא כבר מתחיל. מקווה שלא יכאב יותר מדי...מזל שיש מקלחת בלשכה".

התמונה זכתה בשעות ספורות למאות "לייקים" ולתגובות מגוונות ושיתופים מצד חברי הפייסבוק של חבר הכנסת ממפלגתו של יאיר לפיד. חלק מהתגובות שיבחו את פועלו של טופורובסקי, וחלקן יצא בביקורת קשה על הפרובוקציה בצילום שעשה לדבריהם הח"כ.

תגובה אחת לתמונה הגיעה מאשתו של טופורובסקי, שלי הרמן, אחת מהמשתתפות בעונה האחרונה של "מאסטר שף". הרמן כותבת: "לא כיף לישון בלעדיך!! אבל אני גאה בך כל כך בעלי האהוב".

בועז טופורובסקי / צילום: מתוך הפייסבוק
 בועז טופורובסקי / צילום: מתוך הפייסבוק

צפו במיטב התגובות...

בועז טופורובסקי
 בועז טופורובסקי