כסף, כסף, ועוד כסף: למה הכי כדאי לכדורגלן לעבוד במנצ'סטר סיטי

בדיקה חדשה מצאה כי הקבוצה האנגלית עקפה את ברצלונה ברשימת הקבוצות שמשלמות את השכר השנתי הממוצע הכי גבוה לשחקן - 8.05 מיליון דולר

סגנית אלופת הפרמיירליג האנגלית, מנצ'סטר סיטי, עקפה את ברצלונה הספרדית בדירוג קבוצות הכדורגל שמשלמות את השכר השנתי הממוצע הגבוה ביותר לשחקנים שלהן לשנת 2013 - עם 8.05 מיליון דולר. המועדון הקטאלוני הידרדר למקום השלישי בדירוג, עם 7.21 מיליון דולר, בעוד ריאל מדריד תופסת את המקום השני (7.25 מיליון). כך עולה ממחקר שהתבצע על-ידי ESPN ו-Sportingintelligence. מנצ'סטר סיטי מובילה גם מבחינת סעיף השכר הכולל של שחקניה, עם 201.4 מיליון דולר.

מילאן האיטלקית (6.53 מיליון דולר) וצ'לסי האנגלית (6.24 מיליון) תופסות את מקומות 4-5 בדירוג, שבדק נתוני שכר של שחקנים מהפרמיירליג האנגלית, הבונדסליגה הגרמנית, הלה ליגה הספרדית, הסרייה A האיטלקית, הפרמיירליג הסקוטית וה-MLS האמריקאית (109 קבוצות סך הכל).

באיירן מינכן, אלופת אירופה, שומרת על סעיף השכר הממוצע לשחקן השישי בגובהו בכדורגל, זו השנה השלישית ברציפות - 6.15 מיליון דולר. יריבתה בגמר ליגת האלופות ובליגה הגרמנית, דורטמונד, רק במקום ה-13 ברשימה (3.64 מיליון דולר).