השכר של איתי שכטר בהפועל ת"א: כ-2.6 מיליון שקל ברוטו לעונה

מדובר על חוזה המקסימום, אחרי פרמיות ומענקים, של החלוץ ■ 5 שחקנים בליגת העל מחזיקים כעת בחוזים שווים או גבוהים יותר לעונת 13/14

המלפפון הלוהט של הקיץ נחת בהפועל ת"א: איתי שכטר, שהיה מבוקש גם במכבי חיפה ומכבי ת"א, חזר לארץ והצטרף אתמול (ה') רשמית לאדומים, אחרי שנתיים באירופה. זאת לאחר שהפועל הגיעה לסיכומים סופיים עם קייזרסלאוטרן הגרמנית לגבי רכישתו, והחלוץ הוצג במסיבת עיתונאים.

שכטר צפוי להרוויח בעונה הקרובה (2013/14), בהנחה שיצבור את הפרמיות והמענקים המקסימליים, קרוב ל-2.6 מיליון שקל ברוטו, במה שיהפוך אותו באופן אוטומטי לאחד המרוויחים הגדולים בליגת העל. נכון לעכשיו, רק חמישה שחקנים מליגת העל מחזיקים בחוזים שווי ערך או גבוהים יותר לעונה הבאה: ברק יצחקי, ערן זהבי, ראדה פריצה, אלירן עטר (מכבי ת"א); גילי ורמוט (הפועל ת"א).

מי שנרתם באופן משמעותי לסייע במימון עסקת הבאתו של שכטר הוא עידו חג'ג', מנכ"ל קבוצת חג'ג', שמחזיק ב-5% מהמניות של הפועל ת"א. גם עמותת האוהדים של הקבוצה, שמחזיקה ב-20% מהמניות, גייסה סכומים שמיועדים באופן בלעדי לעסקת שכטר.

שכטר חזר להפועל ת"א אחרי שנתיים מאכזבות ביותר באירופה. בעונה החולפת הושאל לסוונזי מהפרמיירליג, אך מיעט לשחק וכבש רק שער אחד. ב-2011/12 הבקיע ארבעה שערים בלבד עבור קייזרסלאוטרן. בקיץ 2011 מכרה אותו הפועל ת"א לקייזרסלאוטרן עבור כ-2.5 מיליון אירו, וכעת היא מחזירה אותו בחצי מיליון אירו בלבד.