35% מהחברות שביצעו תהליך מיתוג דיווחו על עלייה במכירות - כך עולה מסקר שהוצג ביום עיון של הפורום לחדשנות בשיווק. נתון נוסף שעלה מהסקר הוא כי פחות ממחצית החברות מודדות את השפעת התהליך על התוצאות העסקיות.
"זהו נתון מפתיע בהתחשב במשאבים הרבים ובזמן המושקעים בתהליך", ציינה לירי קידר, מנכ"לית משרד המיתוג טיטאן, שנתן חסות ביום העיון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.