בכיר בוועד עובדי נמל אשדוד: "אלון חסן עושה הכול בצורה כשרה. מה קרה? קשה לראות מישהו מצליח?"

אבינועם שושן, יו"ר ועד עובדי התפעול בנמל אשדוד, מגן על חסן בראיון לגל"צ ■ "חסן מגיל 18 איש עסקים... עושה הפרדה טוטאלית בין הוועד לעסקיו" ■ על יו"ר הנמל: "מי זה סיטרמן? הוא בסה"כ שנה בתפקיד, הוא ידבר על אלון חסן?"

אבינועם שושן, יו"ר ועד עובדי התפעול ומי שנחשב למס' 2 בוועד העובדים, יוצא היום (א') להגנתו של יו"ר הוועד אלון חסן נוכח קריאתה של יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ' להדיח אותו מתפקידו.

"חסן מגיל 18 איש עסקים, גם בתור חייל היו לו חברות, הכול נבנה תוך כדי", אמר שושן בראיון לרזי ברקאי בגל"צ הבוקר. "הוא עושה הפרדה טוטאלית בין הוועד לעסקים הפרטיים".

כתבות אחרונות בנושא:

יחימוביץ' לאלון חסן: "לך הביתה"

אלון חסן: "שיטת השקשוקה לא תעבוד בנמל אשדוד"

עופר עיני יזמן את אלון חסן לוועדת משמעת

שושן אמר כי לא נפל כל דופי בהתנהגותו ובפעילותו של חסן: "אלון חסן עושה את זה בצורה כשרה. הוא הבעלים ולא המנהל, יש לו מנהלים באותן חברות. מה הבעיה פה? קשה לראות בחור צעיר מצליח. תראו את העיתוי - במשך חודשיים-שלושה אנחנו עוברים מתקפה טוטאלית. בעוד חודשיים שר התחבורה יוציא מכרז להקמת נמל פרטי. הם רוצים שנשתולל וישראל כץ רוצה להוציא את אלון חסן מהמשחק".

שושן תקף גם את יו"ר נמל אשדוד, גדעון סיטרמן, ואמר: "מי זה סיטרמן? הוא בסה"כ שנה בתפקיד, הוא ידבר על אלון חסן? סיטרמן הוא דירקטור של האחים עופר בבנק מזרחי. זה לא ניגוד עניינים?". בהמשך הוסיף שושן: "אלון חסן צריך להיבחר כל כמה שנים, בניגוד לסיטרמן וההנהלה שזה מינויים פוליטיים".

שושן רמז כי בוועד העובדים מתכוננים למלחמת תדמית וציין כי "נוכיח לציבור בישראל שנמל אשדוד הוא הרווחי ביותר ואנחנו מעבירים מיליארדים לקופת המדינה ולמרות זאת מתנכלים לנו".