רני רהב: "ברוך השם ששלי יחימוביץ' התעוררה"

איש יחסי הציבור מגבה באופן נדיר את יו"ר האופוזיציה, מצטרף לקריאתה להדיח את יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד וכותב בדף הפייסבוק שלו: "יש דברים חיוביים בשלי" ■ בעבר הוא הטיח ביחימוביץ': "כל היום היא רק יושבת וצורחת"

אחרי לא מעט ביקורת קשה ששיגר איש יחסי הציבור רני רהב נגד שלי יחימוביץ', ששיאה היה לפני כעשור עוד בהיותה של יחימוביץ' עיתונאית בחדשות ערוץ 2, רהב החליט לפרסם כמה מילים חיוביות על יו"ר האופוזיציה בפייסבוק - אך בתיבול עקיצה קטנה.

על רקע התבטאות יחימוביץ אתמול נגד יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, בה היא קראה להתפטרותו בטענה כי ההתנהלות שלו לא ראויה ואף כוחנית, רהב כתב היום (א') בפייסבוק שלו כי "ברוך השם ששלי יחימוביץ' התעוררה! יש דברים חיובים בשלי!".

ובכל זאת, רהב לא פיספס את ההזדמנות לשחרר עקיצה נגד יחימוביץ', וכתב כי בפרשת יו"ר הוועד בנמל אשדוד היא הוכיחה כי "יש גם יחימוביץ' חכמה מאוד!".

רני רהב / מתוך הפייסבוק
 רני רהב / מתוך הפייסבוק

כזכור, יחימוביץ' הזכירה אתמול את אורח החיים הראוותני לכאורה של חסן, טענה כי לא כך מתנהג יו"ר ועד עובדים וקראה לו ללכת הביתה. "בית מפואר, בריכת שחייה בחצר, רכבי יוקרה, שלל עסקים פרטיים - חלקם באורח מסתורי עושים עסקים עם הנמל, העדפה של קרובי משפחה במכרזים, אווירת פחד וחשבון, סגירת הנמל לרגל אירועים פרטיים - ככה מתנהג שליט ברפובליקת בננות, לא יו"ר ועד", כתבה יחימוביץ'.

לטענת יו"ר האופוזיציה, על יושב-ראש ועד עובדים לפעול למען העובדים ולעמוד מול "בעלי שליטה חמדנים שרוצים רווח גדול כאן ומהר על חשבון עובדים רגילים", ולא לנצל את מי שבחרו בהם ולעשות הרבה כסף על הדרך.

לדבריה, מנהיג עובדים ראוי צריך להעניק לגיטימציה לעובדים שהוא מייצג ולעובדים בכלל, בעוד שההתנהלות של חסן משחקת לידיהם של אלה הקוראים לביטול ועדי העובדים ושרוצים לפגוע בעבודה המאורגנת.

רהב לא חסך מיחימוביץ' ביקורת במהלך השנים. כבר ב-2003, כשיחימוביץ' הגישה פינה שבועית תוקפנית למדי ביומן חדשות ערוץ 2, ובין השאר יצאה נגד שרי אריסון (שאז רהב היה אמון על יחסי הציבור שלה באחד מהתקציבים הגדולים שרהב איבד בשנים האחרונות), רהב תקף אותה בחריפות ואמר כי "שלי רעה, כל-כך קשה לראותך... עם פנים כל-כך זועפות ומרירות, אף אחד לא צריך לסבול כי לך רע".

גם באפריל השנה רהב יצא נגד יחימוביץ' בטענה להסתה פרועה ועליהום נגד הטייקונים: "כל היום היא רק יושבת וצורחת. על מי? על אנשים שמנסים לבנות פה כלכלה. נראה אותך נכנסת לממשלה ומטפלת בגירעון העצום שיש פה במדינה בגלל אנשים כמוך".

יחימוביץ', כידוע, לא הצליחה בסופו של דבר להיכנס לממשלה, ורהב לא שתק גם אז: "ה-15 מנדטים של שלי יחימוביץ' הם בושה וחרפה למפלגת העבודה, העם לא קיבל את האג'נדה הרעה שלה נגד המגזר העסקי".