רייטינג שבועי: "האח הגדול" של קשת בראש עם 39.8%

השקה פושרת לרצועת הריאליטי של ערוץ 10 - "הרווק" ו"אקסטרים מייקאובר"

משדר "האח הגדול" של יום ראשון מוביל באופן מובהק את שבוע הצפייה החולף עם כמעט 40% רייטינג. משדר ההדחה של הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, ששודר ביום שלישי, ניצב במקום השני של אותו שבוע עם 36.4% צפייה.

המשדר השלישי הכי נצפה השבוע הוא "המירוץ למיליון" של רשת. התוכנית ששודרה במוצאי שבת השיגה 28.8% צפייה, מעט יותר מהתוכנית של יום רביעי שהתעמתה מול ערב השקות הריאליטי של ערוץ 10 והגיעה ל-25.2% מכובדים שניצחו את התחרות.

השבוע החולף היה לא קל לערוץ 10. השקת "אקסטרים מייקאובר" ו"הרווק" הייתה פושרת, כאשר שתי התוכניות נעו ביום רביעי סביב ה-13%. במוצאי שבת התוכניות נסוגו עוד יותר, כאשר "הרווק" עם דודו אהרון צללה לנתון חד-ספרתי של 9.2% צפייה, ואילו "אקסטרים מייקאובר" עמדה על 12.2% בלבד.

פרט ל"המירוץ למיליון", התמודדו התוכניות הטריות מול משחק הכדורגל בין הולנד לאיטליה במסגרת משחקי היורו לנבחרות צעירות ששודר בערוץ 1 ועמד על 5.2% צפייה ו-126 אלף צופים.

המעבר של "כלבוטק" ליום חמישי דווקא מיטיב עמה, והיא התאוששה לכדי 14.6% צפייה השבוע.

ביום שישי האחרון נרשמת היחלשות ל"אולפן שישי" של חדשות 2, והתוכנית עמדה על 15.3% בלבד, וזאת למרות התחקיר המדובר על יו"ר הוועד בנמל אשדוד. עדיין מדובר בנתון גבוה פי 3 מהמתחרים - "יומן" עם אילה חסון בערוץ 1 הביאה 5.6%, ו"שישי" של ערוץ 10 הביאה 4.6%.

רייטינג
 רייטינג