האחים חג'ג' רכשו מגרש ל-68 דירות בנתניה ב-48 מ' ש'

השלימה את גיבוש קבוצת הרכישה למגדל מגורים בן 19 קומות בשכונת נת-600 בנתניה, סמוך לחוף הים ■ המחיר משקף סכום של 705 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת

קבוצת חג'ג' באמצעות חברת הבת רג'נסי, הודיעה היום כי השלימה את גיבוש קבוצת הרכישה למגדל מגורים בן 19 קומות ו-68 דירות בשכונת נת-600 בנתניה, סמוך לחוף הים תמורת 48 מיליון שקל בתוספת מע"מ. המחיר משקף סכום של 705 אלף שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור אחת.

את הקבוצה החלה חג'ג' לארגן בחודש מאי לפני שנה, אך לא הצליחה לשווק את כל הדירות טרם רכישת הקרקע, ועל כן רכשה בעצמה 13 דירות בפרויקט תמורת 17 מיליון שקל. זאת בניגוד לדיווח החברה מחודש מאי 2012 לפיו לא תיקח חלק בקבוצת הרכישה ורק תהיה זכאית לדמי ארגון.

החברה הודיעה כי תשווק את הדירות בשלב מאוחר יותר. לפני מספר ימים דיווחה החברה כי מצרפת לקבוצת הרכישה את דולב עובד בן דודם של האחים צחי ועידו חג'ג', ואת לירון שנהר, אחותו של חן בוכניק, שותפו של צחי חג'ג' במשרד עוה"ד שבבעלותו, כאשר שניהם רכשו דירות בקומה הראשונה של המגדל. על פי הדיווח, עד כה זכתה רג'נסי לדמי סיחור בסך 10.5 מיליון שקל בתוספת מע"מ, עבור 55 הדירות ששיווקה במגדל.

הפרויקט ייקרא "Master Piece", והוא הפרויקט הראשון של קבוצת חגג' בנתניה, עיר הולדתם של האחים חג'ג'. הפרויקט יוקם סמוך לרצועת החוף, בסמוך למלונות היוקרה איילנד ורמדה. בנוסף, יכלול הפרויקט בריכת שחייה וחדר כושר.

בקבוצה מציינים כי 13 הדירות שנותרו בידיה וצפויות להימכר הן דירות מיני פנטהאוז בשטח 150 מ"ר ומרפסת בשטח 25 מ"ר, שימכרו בכ-2.3 מיליון שקל, ובפנטהאוזים בשטח 200 מ"ר, עם מרפסת בשטח 50 מ"ר, לכיוון הים, שיימכרו בכ-5 מיליון שקל. עוד מציינים בקבוצה כי "בפרויקטים אחרים בשכונת נת-600 נמכרות דירות דומות על ידי חברות מתחרות במחירים גבוהים יותר בעשרות אחוזים".

מקבוצת חג'ג' נמסר: "ידענו לרכוש את הקרקע במחיר זול ולנצל את הבנייה בשיטת קבוצת רכישה, על מנת לשווק דירות הזולות משמעותית מיתר המתחרים. זה סוד ההצלחה של הפרויקט".