עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער נתפס בדרום תל-אביב

זאת לאחר 3 ימי מרדף ■ בתחילה התנהל מאבק בינו לבין המשטרה, אך לבסוף הוא נעצר ונלקח למחוז ת"א – שם מנסים השוטרים לשכנעו להמשיך ולהעיד בתיק

לאחר יומיים של חיפושים בכל הארץ, עד המדינה בפרשת הרצח בבר-נוער אותר על-ידי המשטרה בדרום תל-אביב. כזכור, עד המדינה ברח ביום חמישי האחרון מדירת המסתור שלו דרך החלון, ומאז נעלמו עקבותיו עד להיום (שבת) בשעות אחר-הצהריים.

מפרטים ראשונים עולה כי בתחילה התנגד עד המדינה לבלשים שביקשו ממנו להתלוות אליהם, ובין הצדדים אף התפתחה תגרה, אך בהמשך הצליחו אנשי היחידה המרכזית של מחוז תל-אביב לשכנע את העד להגיע לתחנת המשטרה ולדון בהמשך ההתקשרות אתו.

בשעה זו מכונסת ישיבה דחופה של הקצינים הבכירים במחוז תל-אביב, במטרה להבין האם וכיצד יהיה ניתן להשתמש בעדותו של עד המדינה, עליה נבנה תיק הרצח בבר-נוער.

במשטרה מבינים כי מעשה הבריחה פגע באופן קשה באמינותו של העד, וכעת הפרקליטות תצטרך להחליט האם לאשר את המשך הסכם ההגנה על עד המפתח.

בימים האחרונים הפעילה משטרה אמצעי מודיעין שונים בניסיון לאתר את עד המדינה שנמלט. העד, שהוחזק בדירת מסתור בקומה ראשונה של בניין מגורים, השתמש במפתח לפתיחת סורגים על מנת לפתוח את סורגי החלון בחדרו, וקפץ ממנו.

השוטרים ההמומים שנכנסו לחדרו של העד ומצאו אותו ריק, מצאו גם מכתב שהשאיר אחריו, בו הסביר את הסיבה לבריחה: "נמאס לי מהדרך שבה מתייחסים אליי".