אדן שוחט ומייקל אייזנברג מקימים קרן הון סיכון של 100 מ' ד'

שוחט עזב לאחרונה את קרן ג'נסיס ואייזנברג יעזוב כנראה את קרן בנצ'מרק ■ השניים נפגשו באחרונה מספר פעמים כדי לגבש את הקרן החדשה, כולל במשרדי בנצ'מרק בתל אביב

חודשיים וחצי אחרי שעזב את קרן ג'נסיס, בה שימש כשותף במשך שלוש שנים וחצי, המשקיע והיזם הסדרתי אדן שוחט יוצא להרפתקה חדשה. שוחט מאחד כוחות עם מייקל אייזנברג, שותף בקרן בנצ'מרק ישראל, השלוחה המקומית של קרן בנצ'מרק העולמית, כדי להקים יחד קרן הון סיכון חדשה בהיקף של כ-100 מיליון דולר.

ככל הנראה, אייזנברג יעזוב את תפקידו בקרן בנצ'מרק לטובת הקרן החדשה שתיקרא "אלף". שוחט ואייזנברג צפויים להשקיע בעיקר באינטרנט ובמובייל, כפי שעשו זאת עד עכשיו במסגרת ג'נסיס ובנצ'מרק.

שוחט ואייזנברג נחשבים למכרים טובים ואף עבדו זה בסמוך לזה במשרדי ג'נסיס ובנצ'מרק השוכנים במגדלי אקרשטיין בהרצליה. באחרונה נפגשו השניים לא מעט פעמים כדי לקדם את המהלך להקמת הקרן החדשה, כולל במשרדי בנצ'מרק בשדרות רוטשילד בתל אביב, אליהם עברו אנשי הקרן לפני כשנה.

על אף גילו הצעיר (36), שוחט, שנבחר לפני כשנתיים לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40 של מגזין G של "גלובס", נחשב לאחד השמות המוכרים בתעשיית ההיי-טק המקומית. שוחט עומד מאחורי מיזמים שונים ומספר אקזיטים, כשהאחרון שבהם היה של מכירת חברת face.com בעשרות מיליוני דולרים לרשת החברתית פייסבוק. בין השקעותיו תחת קרן ג'נסיס רשומים any.do, commerce sciences, daPulse ואחרים.

אייזנברג נחשב לשועל ותיק בנוף ההיי-טק המקומי ובעבר שימש במשך שמונה שנים כשותף בקרן Israel Seed Partners. בבנצ'מרק, בה הוא נמצא שמונה שנים, הוא הוביל השקעות בקונדואיט, Seeking Alpha, Gigya ועוד, והוא דירקטור בחברות כמו Wix ו-Farmigo.