NSC: מספר הלקוחות של מערכת הניתוב הקולי הוכפל

החברה הודיעה כי מאז תחילת שנת 2013 הוכפל מספר הארגונים המשתמשים במערת ניתוב השיחות של החברה ■ המערכת מאפשרת למתקשרים להגיע לשלוחה מסויימת רק על ידי אמירת שם האדם המבוקש

חברת NSC מבית אודיוקודס הודיעה היום (ב') כי סיימה את המחצית הראשונה של 2013 בצמיחת המכירות המתוכננת והטמעת מוצר מדף ללקוח הסופי. בהודעה שלה נכתב כי במהלך 6 החודשים הראשונים של השנה הוכפל מספר הלקוחות של החברה, והיא מרחיבה את פעילות המכירה של מוצר הניתוב ומפתחת לו נגזרות.

מערכת הניתוב המדוברת הינה מערכת ה-VOCANOM שהוכרז עליה לפניה כשנה וחצי והחלה למכור אותו לארגונים בשוק ה-Enterprise וה-SMB. המערכת זכתה להצלחה רבה מאוד במגזר האקדמי, ונכון להיום הוטמעה בטכניון, האוניברסיטה העברית, מכון וייצמן, אוניברסיטת בן-גוריון ואוניברסיטת בר-אילן.

מערכת VOCANOM מאפשרת לעובדי ארגונים ולמתקשרים חיצוניים לבצע התקשרות קולית אינטואיטיבית וניתוב קולי אוטומטי ישירות אל האדם המבוקש בארגון, באמצעות אמירת שמו, מכל מקום ומכל מכשיר נייח או נייד. התקנת המערכת פשוטה ונמשכת כשעתיים, ומבטלת את הצורך בחיפוש מספרי טלפון, חיוג מספרי שלוחות או מעבר מייגע דרך מרכזנית.

"עלייה במכירות החברה מצביעה על המפנה שחל ב-NSC, הגורם העיקרי לגידול נובע מהעובדה שהחברה הציגה לראשונה פתרון מלא לניתוב שיחות בדיבור ולא טכנולוגיה בדידה", אמר ליאון אטינג, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-NSC. "במהלך השנה נוכחנו בנכונותה של ההחלטה לפתח פתרון תוכנה הכולל ממשק MRCP וכלי ניתוח מתקדמים ולספק מוצר מדף ללקוח הסופי. מכירות המערכות מבוססות זיהוי דיבור הגיעו השנה לכמויות שלא הכרנו בעבר בישראל, לדעתי עקב המודעות הגבוהה לנושא שנוצרה כתוצאה מהופעת פתרונות Siri וה- Google Talk של הענקיות אפל וגוגל".