אהרון פוגל פורש מתפקידו כיו"ר מגדל בתום כ-13 שנים

בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, הודה לפוגל על פועלו ותרומתו הייחודית להצלחת מגדל ולביסוסה במשך כל השנים שבהן עמד בראש הקבוצה ■ לאחר פרישתו אליהו יכהן כיו"ר הקבוצה

יו"ר מגדל, אהרון פוגל, הודיע היום כי בתום קרוב ל-13 שנים שבהן כיהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון מגדל, הוא מבקש לפרוש מהקבוצה ולהתפנות לאתגרים חדשים. פוגל, שכיהן כיו"ר מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים והחברות בנות מגדל ביטוח ומגדל שוקי הון, יסיים את תפקידיו בקבוצה בסוף הרבעון השלישי, בחודש ספטמבר 2013.

עם מסירת הודעתו לחברה ולבעל השליטה, מר שלמה אליהו, ציין אהרן פוגל כי "מגדל היא ללא ספק קבוצת הביטוח האיתנה ביותר בישראל, היחידה מקרב המוסדות הפיננסים בארץ בעלת דירוג 'טריפל A' ולה המנהלים המצוינים ביותר בענף. אין לי ספק כי בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו ושדרת הניהול שלצדו, ימשיכו להצעיד את מגדל להמשך שגשוג והצלחה - לתועלת המבוטחים והעמיתים, העובדים והמנהלים ובעלי המניות", דברי פוגל.

בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, הודה לפוגל על פועלו ותרומתו הייחודית להצלחת מגדל ולביסוסה במשך כל השנים שבהן עמד בראש הקבוצה וציין במיוחד את שיתוף הפעולה הפורה לו זכה מפוגל מאז רכשה משפחת אליהו את הבעלות על קבוצת מגדל מידי קבוצת ג'נרלי האיטלקית.

מר אליהו ציין כי לאחר פרישתו של פוגל, בכוונתו לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים בע"מ, בכפוף לאישור המוסדות המוסמכים של החברה.

בהודעה שפרסם מנכ"ל מגדל, יונל כהן לעובדי הקבוצה וסוכניה הוא ציין כי "מאז מוניתי למנכ"ל מגדל, אהרן שימש עבורי לא רק יו"ר, אלא מנהיג עסקי, אדם משכמו ומעלה וחבר קרוב. כהן הודה לאהרן על תרומתו לביסוסה של מגדל כחברת הביטוח האיתנה בישראל, על החזון העסקי שהוביל ועל תרומתו הייחודית לניהול הקבוצה בעתות סערה כמו גם בשגרה.

פוגל צפוי להצטרף לקרן פרייבט אקוויטי שמקימה רוסאריו קפיטל בתפקיד יו"ר. הקרן צפויה להשקיע בחברות בגודל בינוני (מחזור של עד 100 מיליון דולר), ציבוריות או פרטיות, ישראליות או בעלות זיקה חזקה לישראל.