האפליקציה הישראלית שרוצה להמציא מחדש את ה-SMS

חברת Invi, שהקימו היזמים עידו טל וליאור גונן, הופכת את עולם ה-SMS לוויזואלי הרבה יותר מהקיים ■ גייסה 3 מ' ד' מהקרנות של ליה קה שינג ואשטון קוצ'ר

עולם הודעות הטקסט עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות עם כניסתן של אפליקציות להודעות מיידיות דוגמת WhatsApp, אך בחברת invi, שהוקמה על-ידי צמד יזמים ישראלים עידו טל וליאור גונן, מנסים לייצר מהפכה בשוק ה-SMS עם אפליקציית מובייל שתשנה את האופן שבו הוא מתנהל.

האפליקציה של invi, שזמינה בינתיים רק לאנדרואיד, הופכת את הודעות ה-SMS הפשוטות למעין רשת חברתית קטנה. היא מציגה את רשימת ההודעות האחרונות שנשלחו והתקבלו בצורה ויזואלית, כשכל איש קשר יש תמונה משלו ותמונת נושא (Cover photo). בחלון השיחה ניתן לשלוח סוגי מדיה שונים בקלות. כך, ניתן לשלוח תמונות ולקבל תצוגה מקדימה שלהן בתוך חלון השיחה ואף לשלוח קליפים מיו-טיוב ולצפות בהם במקביל לשיחה עצמה.

האפליקציה גם מזהה לינקים שנשלחים בין אנשי הקשר ומציגה תצוגה מקדימה שלהם. בהמשך ניתן יהיה גם לשלוח פרטי קשר של מספרים השמורים בטלפון וכן יש לציין כי דרך האפליקציה ניתן לשלוח הודעות בחינם בין משתמשי invi המופיעים ברשימת אנשי הקשר או לחילופין לשלוח הודעות SMS רגילות בתשלום.

אחד הפיצ'רים שעדיין חסרים באפליקציה הוא הודעות קבוצתיות, שהפך לפופולרי באפליקציות מתחרות בשנים האחרונות, אך לדברי טלי סער, סמנכ"לית השיווק של invi, מדובר על פיצ'ר שיתווסף בהמשך הדרך.

כדי לעשות זאת וכן כדי להביא את האפליקציה לאייפון ולווינדוס פון ולהוסיף פיצ'רים חדשים, הודיעה היום החברה על השלמת סבב גיוס של 3 מיליון דולר בהובלת Horizons Ventures של המיליארדר לי קה-שינג לצד קרן ההשקעות A-Grade של אשטון קוצ'ר וגיא עוזרי, שביקרו לאחרונה בישראל. בסבב גיוס קודם גייסה החברה, שלקחה חלק בחממת הסטארט-אפים הישראלית-אמריקאית UpWest Labs, כ-750 אלף דולר מאנג'לים מחברות כמו גוגל, גרופון, ניאהו, Chegg, סיסקו ואחרים.

"אנחנו רוצים להמשיך לעבוד קשה ולהוסיף פיצ'רים חדשים שיהפכו את invi לכלי תקשורת מדהים", אמר טל והוסיף כי הם מחפשים עובדים חדשים לחברה, שממוקמת בפאלו אלטו. "השלמת הגיוס תאפשר לנו לצרף עובדים מוכשרים וחדורי מוטיבציה". לדברי גונן, "הודעות SMS הן עדיין אמצעי תקשורת דומיננטי. אנחנו רוצים להעניק למשתמשים שלנו חווית הודעות יוצאת דופן".