חדשות הרכב: תכירו את המכונית החדשה של עידן עופר

תכירו את "קורוס 3" של החברה שהיא פרי שיתוף פעולה של החברה לישראל וצ'רי הסינית ■ החידושים במאזדה 3 החדשה שתגיע השנה לישראל, ועוד

היום בתוכנית "חדשות הרכב" בגלובס TV נדבר על המאזדה 3 החדשה שתנחת בישראל לקראת החגים. המכונית החדשה תציע מראה ספורטיבי, בסיס גלגלים ארוך מאד, תא נוסעים מרווח במיוחד ומנועי דור חדש.

עוד נדבר על החלום העתידני והירוק של ניסאן מוטורס שיעשה את דרכו למרוץ לה מאן בשנה הבאה, טסלה שמתגרה ביצרני הרכב הקונבנציונאלי והאופנוע החשמלי של מישן מוטרסייקל, ונלמד על העתיד עפ"י וולוו.

וגם: תכירו את המכונית הראשונה של חברת "קורוס" הסינית, פרי שיתוף פעולה של החברה לישראל שבשליטת עידן עופר וצ'רי הסינית, שמכונה "קורוס 3". בימים האחרונים השיקה החברה בסין סרטון תדמית ראשון, שמראה את המפעל החדש ואת פס הייצור של המכונית, שבנייתו בסין הסתיימה לא מכבר.

למכונית יש מנועי 1.6 ליטר טורבו מתקדמים ותיבת הילוכים כפולת מצמדים נוסח פולקסווגן. כרגע, לפחות, לא מדובר על השקה בישראל. היקפי הייצור לא מאפשרים זאת וגם קבלת הפנים הלא-חמה לה זכתה כאן המשפחתית החשמלית של בטר פלייס עשויה לצנן את ההתלהבות של החברה לישראל מהשוק המקומי.

צפו בתוכנית המלאה...