עונש חמור לאנס מגן העיר: 30 שנות מאסר; "אכזריות חריגה"

עוד נקבע כי אחמד בני ג'אבר ישלם פיצוי בסך 250 אלף שקל לכל אחד משני קורבנותיו ■ השופטים: "מעשיו של הנאשם סדיסטיים ונדירים בחומרתם"

עונש כבד לאנס מגן העיר: בית המשפט המחוזי בתל-אביב הטיל היום (ד') 30 שנות מאסר על אחמד בני ג'אבר (21), שהורשע כי אנס והתעלל בבחורה צעירה ובבן זוגה בחניון גן העיר בתל-אביב במאי 2012.

עוד קבע בית המשפט כי ג'אבר ישלם פיצוי בסך 250 אלף שקל לכל אחד משני קורבנותיו.

בגזר דינם כתבו השופטים נורית אחיטוב, מרים דיסקין ורענן בן-יוסף כי מעשיו של הנאשם סדיסטיים ונדירים בחומרתם.

"מעשיו של ג'אבר מהווים פגיעה אנושה בערכי כבוד האדם. מדובר במעשים מתועבים ובזויים", נכתב בגזר הדין. "מדובר במסכת מעשים אכזרית שהיא חריגה בכל ממד. מעשיו הם סדיסטיים ובלתי נתפסים ונועדו לספק את יצריו של ג'אבר. רמת האכזריות וההתעללות עומדת על המדרג העליון ביותר. מעשיו לוו בהתעללות, ביזוי והשפלה. הוא לא גילה קורטוב חמלה ולא צל של בן אנוש".

‏בערב שבת, 11 במאי 2012, עקב ג'אבר אחרי זוג התיכוניסטים עד שהגיעו לחניון גן העיר. כשהשניים נכנסו לתא שירותים במקום, תקף אותם ג'אבר בברוטליות, אנס את הנערה לעיני בן זוגה והתעלל בבני הזוג במשך כשעתיים.

‏השופטים ציינו כי התקיפה פגעה בשני הנערים באופן קשה ביותר. "פגיעות הרסניות נגרמו להם ונזקים בלתי הפיכים. נפשם נפגעה פגיעה כה קשה, שספק אם יחלימו ממנה", קבעו השופטים.

ממרכז נגה לנפגעי עבירה, שמייצג את הקורבן בעבירות המין והאלימות בחניון גן העיר, נמסר בתגובה: "גזר הדין שניתן היום בא להרחיק את הנאשם המסוכן מהציבור הרחב. ואולם לקטין נפגע העבירה צפויה התמודדות ממושכת וקשה, גם ברמה הנפשית בשל הפגיעות הקשות, וגם ברמה המשפטית, כשבעוד זמן המורשע יהיה זכאי לחופשות מהכלא ובקשות לשחרור מוקדם. בשנים הקרובות אנו יודעים היטב היכן יהיה האסיר, והשב"ס ידאג לכל צרכיו. לעומת זאת, לקטין הפגוע המדינה אינה מספקת כלל סיוע הגנתי וטיפולי לאורך זמן". ‏‎‎‏