90% השתתפות: טאואר גייסה 22 מיליון ד' בהנפקת זכויות

החברה לישראל מימשה את כל זכויותיה בסך של 7 מיליון דולר והתחייבה להמשיך ולממש את האופציות שהתקבלו בהנפקת הזכויות עד ה-22 ביולי, תמורת 10 מיליון דולר

חברת השבבים הישראלית טאואר השלימה את הנפקת הזכויות שלה וגייסה 22 מיליון דולר. החברה מדווחת על שיעור השתתפות של 90%. הסכום המירבי אותו רצתה החברה לגייס היה 24 מ' ד'.

החברה לישראל , המחזיקה ב-35.52% ממניות טאואר, מימשה את כל זכויותיה בסך של 7 מיליון דולר והתחייבה להמשיך ולממש את האופציות שהתקבלו בהנפקת הזכויות עד ה-22 ביולי, תמורת 10 מיליון דולר.

"אנחנו שמחים מאוד להודיע על השלמת הנפקת הזכויות שלנו בהצלחה ואנו מעריכים מאוד את ההשתתפות הגדולה של מעל -90% מבעלי הזכות להשתתף בהנפקה זו", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר. "אנחנו מודים למשקיעים ולשוק ההון ורואים את ההשתתפות הגבוהה בהנפקה כהוכחה לאמונה בעתידה העסקי של טאואר, בהנהלתה ובאסטרטגיה של החברה".

1.1 מיליון זכויות מומשו בהנפקה. כל זכות כללה מימוש של 4 מניות רגילות של החברה, 6 אופציות קצרות טווח סדרה 8 הניתנות למימוש במחיר של 5 דולר למניה עד ה-22 ביולי השנה ו-5 אופציות סדרה 9 הניתנות למימוש במחיר המרה של 7.33 דולר למניה עד ה-27 ביוני, 2017. הן אופציות סדרה 8 והן אופציות סדרה 9 יירשמו למסחר בבורסת תל אביב.

את קבוצת החתמים בהנפקה הובילה לידר חיתום בראשות רנן כהן אורגד, וכן השתתפו כלל חיתום, מיטב-דש, ברק קפיטל ולאומי פרטנרס.