אליום מזנקת ב-34%: קיבלה באירופה אישור לפטנט מרכזי

אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל: "המוצר מבוסס על טכנולוגיית סיכת העכביש החדשנית והפטנט שאושר לנו צפוי לסייע בהגנה על הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה"

חברת אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי תפעולית-מתמחה העוסקת בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום כי קיבלה אישור ממשרד הפטנטים האירופאי לרישום פטנט של החברה, שעניינו: "Extracting Device for Surgical Fasteners" (התקן שליפה עבור מהדקים כירורגיים) עבור מוצר ה- EndoFast Reliant המיועד לחיבור, תמיכה וחיזוק רקמות רכות, בעיקר בתחומי הגניקולוגיה והאורולוגיה.

מועד פקיעת הפטנט הוא ביום 2 בנובמבר 2026.

לדברי אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל: "המוצר מבוסס על טכנולוגיית סיכת העכביש החדשנית והפטנט שאושר לנו צפוי לסייע בהגנה על הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה לשליפת סיכת העכביש הייחודית, המאפשרת שליפה ועיגון מחדש של הרשת התומכת ברקמות ללא גרימת טראומה פנימית. מעבר להכרה בחדשנות מוצרי החברה, קבלת הפטנט הינה חלק מהאסטרטגיה שלנו להבטיח את הקניין הרוחני של החברה ומוצריה, לרבות טכנולוגיית הליבה ואופן השימוש במוצרים".

טכנולוגיית סיכת העכביש הינה המפתח ליעילותו של ה-EndoFast Reliant, המיועד לחיבור, תמיכה וחיזוק רקמות רכות, בעיקר בתחום הגניקולוגיה. עיצובה ומרכיביה מבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית אשר פיתחה החברה, ומקנים לה תכונות ייחודיות כגון: חיבור חזק במיוחד לרקמה רכה, עמידות, אפשרות הסרה לאחר החיבור והשתלבות טובה ויעילה במבנה הרקמה הרכה ללא גרימת תגובות דלקתיות.

לאליום מספר משמעותי של אישורי פטנטים שהתקבלו לאחרונה.