נסווקס הודיעה על השקעה של מיליון ד' - המניה טסה 150%

(עדכון) - שווי החברה הבוקר בבורסה: 6.6 מיליון שקל בלבד ■ חברת Acebright, חברה סינית המתמחה בייצור תרופות לסרטן ומחלות זיהומיות, תקבל 10% ממניות נסווקס ■ מכרה זהב: מניות הביומד זינקו עד 570% השנה

נסווקס , המפתחת מוצרים חדשניים בתחום האימונותרפיה, הודיעה היום (א') כי התקשרה במכתב כוונות עם חברת Acebright, חברה פרמצבטית סינית המתמחה בייצור תרופות לסרטן ומחלות זיהומיות, לפיו Acebright תשקיע בנסווקס סך של מיליון דולר כנגד הקצאת 10% ממניות החברה. כמו כן, Acebright הביעה נכונות להשתתף בגיוס עתידי של החברה.

בנוסף, בכוונת נסווקס להעביר את כל זכויותיה בשתי הטכנולוגיות העיקריות אותן היא מפתחת - טכנולוגיית ה-Anti-CD3 וטכנולוגיית ה- BBS לטיפול באלצהיימר, לשתי חברות בנות אשר כל אחת מהן תתמקד בפיתוח טכנולוגיה ספציפית, כך שבמסגרת הסכם ההשקעה שייחתם, תוקצינה ל-Acebright, בנוסף למניות בנסווקס הציבורית, 10% ממניות כל חברה בת.

כספי ההשקעה מיועדים לניסויים קליניים לפיתוח שתי הטכנולוגיות של החברה, לצרכי הון חוזר ולצרכים כלליים. בכוונת הצדדים לחתום ולהשלים את העסקה עד סוף חודש יולי.

מנכ"ל נסווקס ארי עמינצח מסר כי "העסקה המוצעת עם Acebright הינה צעד משמעותי באסטרטגיה של נסווקס להשגת מקורות מימון ושותפים בינלאומיים נוספים. אנו פועלים ליצירת הזדמנויות נוספות לקידום המוצרים שבפיתוח. כספי ההשקעה ישמשו אותנו להאצת הפיתוח והניסויים הקליניים והפרה-קליניים שלנו. בימים אלה, אנו ממוקדים בהשלמת הסכם ההשקעה והסכם רישיון הייצור בהקדם ובהשלמת מהלכי הפרדת הפעילויות לחברות בנות. אנו רואים במהלך ההפרדה מהלך חיוני להובלת החברה קדימה לדרך חדשה, אשר ישפר את האטרקטיביות שלה עבור משקיעים אסטרטגיים נוספים בתעשיית הביומד ויתרום להצפת ערך למשקיעים הנוכחיים בטווח הבינוני-ארוך".