"אחרי שנים הצלחנו להביא לב"ש שחקן הכרעה. שברנו את תקרת הזכוכית"

בעלי הפועל ב"ש, אלונה ברקת, התייחסה להחתמה הנוצצת של אליניב ברדה: "היו לו הצעות יותר טובות כלכלית, ועדיין הוא רצה לחזור הביתה"

במסיבת עיתונאים חגיגית לפתיחת עונת 2013/14, בה הציגה את הרכש הנוצץ שלה אליניב ברדה, התייחסה היום (א') הבעלים של הפועל ב"ש, אלונה ברקת, לשחקן החדש-ישן של המועדון הדרומי. "היו לו הצעות יותר טובות כלכלית, ועדיין הוא רצה לחזור הביתה ולהחזיר לקהילה. ההצטרפות שלו שברה את תקרת הזכוכית שעמדה בין שחקנים מהשורה הראשונה לב"ש, וכסף לא היה הבעיה.

"תמיד היתה מחשבה להביא את שחקן הכרעה", הוסיפה ברקת. "וברגע שברדה אמר שהוא רוצה לחזור הביתה, זה כבר היה יותר פשוט". יש לציין כי בימים האחרונים סיכמה ברקת גם את תנאיו של הקשר מאור בוזגלו שיצטרף למועדון בעונה הבאה.

בכך, ממשיכה ברקת להשקיע באופן משמעותי בהפועל ב"ש. כפי שפורסם ב"גלובס", את עונת 2011/12 סיימה ב"ש בהפסדים של 6 מיליון שקל, ואילו ב-2010/11 עמד המינוס על 8 מיליון שקל. על-פי הערכות, גם את עונת 2012/13 סיימה ב"ש עם הפסדים משמעותיים. ברדה ובוזגלו חתמו על חוזים לשלוש שנים כ"א.

ברדה עצמו אמר היום: "כל הרצון של אלונה הוא לעשות טוב לעיר הזאת, ואם בעזרתי זה מתאפשר, אני שמח. היו לי הצעות כלכליות טובות יותר, אבל כשעלתה האפשרות לשחק בהפועל ב"ש העונה, ויתרתי על הכול בלי לחשוב פעמיים. בשתי העונות האחרונות הפועל ב"ש נשארה בליגה במחזור האחרון, אז אני לא אצא בהצהרות מפוצצות".

ברדה, 31, עלה לקבוצת הבוגרים של הפועל ב"ש ב-1998. ב-2003 עזב למכבי חיפה, ב-2005 הצטרף להפועל ת"א, וב-2007 עזב לגנק הבלגית, שם רשם שש שנים מוצלחות. כעת הוא חוזר כאמור לקבוצה בה גדל, 10 שנים בדיוק לאחר שעזב אותה.

ברקת התייחסה במסיבת העיתונאים היום גם לעובדה שב"ש העלתה את מחירי המנויים לעונה הקרובה בשיעור של קרוב ל-50%: "מחירי המנויים עלו אחרי שהם ירדו דראסטית בשנה שעברה. הם עדיין יותר נמוכים מרוב המנויים בליגת העל. רוב המנויים שלו נמכרים דרך הוועדים השונים כמו חבר, שיש שם הסדרים במחירים די סבירים". מחירי המנויים למשחקי ב"ש השנה ינועו בין 450 ל-850 שקל.