רשת "אושר עד" תשווק את המותג הפרטי של קוסקו

תייבא בשלב ראשון 5 מוצרים של המותג קירקלנד, ובהם נייר טואלט ושקיות אשפה, מתוך כוונה להרחיב בצורה משמעותית את קו המוצרים של המותג

רשת "אושר עד" החלה לייבא את מוצרי המותג הפרטי של ענקית השיווק האמריקאית Costco, הנקרא "קירקלנד" - כך נודע ל"גלובס".

היום (ג') החלה הרשת למכור סדרה של 5 מוצרים, מתוך כוונה להרחיב את היבוא למגוון רחב של מוצרי קירקלנד. כל המוצרים הראשונים שנכנסים ל"אושר עד" הם מוצרים הנמכרים באריזות גדולות במיוחד.

במסגרת זו מוכרת הרשת נייר טואלט, חבילות של נייר מגבת איכותי השונה מנייר המגבת הנמכר בישראל, שקיות אשפה בשני גדלים ותחליף סוכר.

האריזות הגדולות מגלמות גם מחיר נמוך יותר לצרכן. לשם המחשה, אריזת תחליף הסוכר כוללת 1,500 שקיות נפרדות (1.5 ק"ג), והיא תימכר ב-150 שקל, המשקף מחיר ליחידה של 10 אגורות לעומת מחיר כפול ויותר הנגבה היום ברשתות עבור שקית סוכרזית בודדת.

בניגוד ליתר רשתות השיווק בישראל שיש להן מותג פרטי, ב"אושר עד" הוחלט שלא להשיק מותג פרטי אלא לייבא מותג פרטי קיים.

לדברי אברום משה מרגלית, מנכ"ל ומבעלי "אושר עד", "חיפשנו להביא מותג עם ערכים מוספים אמיתיים ולא חיקוי של עוד מוצר שמיוצר בארץ. המותגים הפרטיים של רשתות השיווק בישראל הם אותם המוצרים המיוצרים בארץ, רק תחת שם המותג הפרטי של הרשתות.

"קירקלנד הם מוצרים שפותחו במיוחד עבור קוסקו ומוצרים באיכות מהטובה בעולם. אנשים שירכשו פעם אחת את המותג, יברכו אותנו על האיכות שאנחנו מביאים להם. כל מי שאי-פעם ביקר ברשת קוסקו וניסה את המוצרים, יתרגש כשהוא יראה אותם אצלנו ברשת".

לדברי מרגלית, יבוא 5 המוצרים הוא רק הסנונית הראשונה, ובכוונת הרשת להביא קו רחב מאוד של מוצרים, לרבות תמיסה לעדשות מגע וביגוד של קירקלנד. "נביא את כל מוצרי קירקלנד שיביאו לידי ביטוי איכות עם חיסכון ושנאמין שזה מתאים לארץ. חרתנו על דגלנו להביא פתרון אמיתי לחסכנים, ומבחינתנו זה יום בשורה", הוא אומר.

רשת "אושר עד" חנכה את הסניף הראשון ברשת ביוני 2009, וכיום הרשת מונה 9 סניפים. מחזור המכירות של הרשת עמד לפי הערכות בשנת 2012 על 1.2 מיליארד שקל, וקצב המכירות הנוכחי עומד על 1.5 מיליארד שקל בשנה.