חדשות הרכב: מצלמות לבטיחות הנהגים והולכי הרגל? לא

היום בתוכנית "חדשות הרכב" בגלובס TV, מצלמת המהירות החדשה ברעננה שתגרום לכם לקפץ אל הכביש, מכונית העל הראשונה שמתחברת לשקע הביתי, והרכב/צוללת המיתולוגית של ג'יימס בונד עומדת למכירה

היום בתוכנית "חדשות הרכב" בגלובס TV, מצלמת המהירות החדשה ברעננה שתגרום לכם לקפץ אל הכביש, מכונית העל הראשונה שמתחברת לשקע הביתי, ב.מ.וו מציעה כבר בינואר אחות קטנה ומעוצבת ל-X6, סבסטיאן לאב שובר שיא יחד עם הפיזו' 208, ורכב/צוללת המיתולוגית של ג'יימס בונד עומדת למכירה.

משטרת התנועה וקבלני מערכת המצלמות א-3 טוענים בתוקף, שהמצלמות נועדו לשדרג את הבטיחות של הנהגים והולכי הרגל. אבל זה לא מפריע להם להמשיך ולהציב מצלמות בצורה רשלנית, במקרה הטוב, ומסוכנת לציבור במקרה הפחות טוב. לאחר שחלק מהמצלמות הוסוו מאחורי שלטי חוצות ותחנות אוטובוס, נשתלו מאחורי צמחיה ומוקמו מאחורי פניות עיוורות, הוצגה המצלמה האחרונה באמצע מדרכה צרה להולכי רגל בצורה שמאלצת עוברים ושבים, שלא לדבר על אמהות עם עגלות ונכים בכיסאות גלגלים, לרדת אל הכביש.

המצלמה ממוקמת בצומת הרחובות שדרות ירושלים ואחוזה ברעננה ממש מול בית לוינשטיין וליד בתי אבות גדולים. ואם לא די בכך שהעמוד נמצא באמצע המדרכה, פסי המגע, שמפעילים את המצלמה, ממוקמים על מעבר החצייה, כך שאם נהג בולם מאוחר וגולש מעט קדימה - מבלי לחצות את הצומת באדום - הוא עדיין עשוי לקבל דו"ח. אבל, הכל כמובן לטובת בטיחות הציבור.

צפו בתוכנית המלאה...