השיחה: מי הגיעו לתצוגת האופנה של בוגרי שנקר?

מי פרגנו לדור ההמשך של אבולעפיה? ■ וגם: מי חגגו עם בכירי הטכניון את פתיחת הקמפוס החדש?

תצוגת האופנה השנתית של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר נערכה אמש (א') בגני התערוכה בתל-אביב ומשכה אליה את כל המי ומי של עולם האופנה בישראל. בוגרי מחזור 2013 של המחלקה זכו להציג בפני המוזמנים את עבודות הגמר שלהם. המחלקה, בהובלתה של לאה פרץ, דורגה השנה במקום ה-20 ברשימת "50 בתי הספר המובילים בעולם האופנה" שגובשה על-ידי ארגון הגג הבינלאומי של בתי הספר לעיצוב. זוהי הפעם הראשונה שמוסד ישראלי נכלל ברשימה היוקרתית.

מדי יעקבזון, יולי תמיר, תצוגת האופנה השנתית של
 מדי יעקבזון, יולי תמיר, תצוגת האופנה השנתית של

מדי יעקבזון ויולי תמיר

התצוגה של 35 הבוגרים נערכה בחסות האגודה לסוכרת נעורים, בשיתוף חברת נובונורדיסק וחברת קסטרו, שהעניקה מלגות לימודים לחלק מתלמידי המחלקה. בלטה בקהל: מעצבת האופנה האפריקנית דאולה סאגו שהגיעה לתצוגה כאורחת אישית של נשיאת שנקר פרופ' יולי תמיר, ושל אורית אפרתי יושבת ראש אגודת הידידים. על הפקת התצוגה הופקד מוטי רייף. חגגו אופנה: מדי יעקבזון מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל שהגיעה עם נורית כהן, רעייתו של יונל כהן; אתי וגבי רוטר בעלי קסטרו; סוניה לבנת; בני משפחת לייטרסדורף: טומי, יונתן, ודושי; ורד גרינבוים; שירה מרגלית; מירי טוכמאייר; דליה נאמן שהגיעה עם יונה ברטל; רות דיין; גדעון אוברזון; רזיאלה גרשון ועוד.

הטכניון מגיע לתל-אביב

באווירה טמפלרית אותנטית נחנך אמש קמפוס היחידה ללימודי המשך של הטכניון הממוקם במתחם "שרונה" בתל-אביב. בקמפוס ילמדו סטודנטים לתארים מתקדמים בתחומי הביו-רפואה, מנהל עסקים ויזמות, אדריכלות ושימור. ברחבת הקמפוס החדש התהלכו שחקנים כשהם לבושים בלבוש טמפלרי. הכיבוד כלל נקניקיות עם כרוב כבוש ושטרודל וינאי. גזרו את הסרט: ראש העיר תל-אביב-יפו רון חולדאי ונשיא הטכניון פרופ' פרץ לביא.

פרץ לביא, זהר זיסאפל, חנוכת קמפוס היחידה ללימודי המשך של הטכניון בת
 פרץ לביא, זהר זיסאפל, חנוכת קמפוס היחידה ללימודי המשך של הטכניון בת

פרץ לביא וזהר זיסאפל

את טקס קביעת המזוזה ערך שר המדע לשעבר פרופ' דניאל הרשקוביץ'. זמרת אופרה הנעימה את זמנם של המוזמנים שגדשו את הרחבה, ביניהם: מנכ"ל "אחוזות חוף" רוני איכר, דנה עזריאלי, זהר זיסאפל, יהושע וענת קסטיאל מלווים בדור הצעיר דפנה ואלון קסטיאל, מנכ"ל קבוצת עזריאלי מנחם עינן ועודד רביב, מנכ"ל היחידה ללימודי המשך בטכניון, שיזם את הקמת הקמפוס.

אפי אנד

בכירים רבים התכנסו אתמול במוזיאון תל-אביב לטקס הענקת פרסי תחרות השיווק הפרסום האפקטיבי- "אפי 2013". בפרס ה"גראנד אפי" זכה המותג FUZE TEA מבית קוקה קולה ישראל. בטקס הוענק פרס מפעל חיים לפרסומאי ראובן אדלר. על האירוח היו אמונים יו"ר איגוד חברות הפרסום מודי כידון, שמסיים בימים אלה את תפקידו, יגאל בר און מנכ"ל האיגוד, ותלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק.

מודי כידון, יונה פוגל, איציק תמיר, טקס הענקת פרסי
 מודי כידון, יונה פוגל, איציק תמיר, טקס הענקת פרסי

מודי כידון, יונה פוגל ואיציק תמיר

יו"ר התחרות, יונה פוגל, סיפר שרבים ניסו לדלות ממנו מידע לגבי הזוכים, בערב שלפני, אך ללא הצלחה. נצפו: איציק תמיר, טל רבן, הראל חייקין, דורון ספיר, רביב צולר, יוסי אלבז, אייל מליס, אברהם ביגר, אייל חומסקי, אורי עיני, יגאל שמיר ועוד.

דקל ממתג את הילדים

בועז דקל, בעלי חברת PMI, אירח בשישי בצהריים הקרנת בכורה מיוחדת של סרט הילדים החדש "הממלכה הסודית". חברת PMI, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי פנאי ממותגים לילדים, היא בעלת המותג סופרגול ומחזיקה בזיכיונות לשיווק בישראל של למעלה מ-35 מותגים בינלאומיים ביניהם: אנגרי בירדס, הזבלונים, FCB ברצלונה ועוד. דקל פינק את הילדים שהגיעו להקרנה בשלל הפתעות ממוצרי החברה.

ניר שרצקי, בועז דקל, הקרנת בכורה של
 ניר שרצקי, בועז דקל, הקרנת בכורה של

ניר שרצקי ובועז דקל

הגיעו עם הדור הצעיר וקיבלו יומנים ממותגים לקראת החזרה לביה"ס: ניר שרצקי מנכ"ל איתוראן, יפית גרינברג ובני ארד עם הנכד, פיני גורביץ' מנכ"ל זנלכל יכין, עו"ד דפנה שחר, ענבל אור בחודשי הריון מתקדמים מלווה בבעלה ובבתה, גיא פינס, ניר עמית סמנכ"ל שיווק של קבוצת קליל ועוד.

אבולעפיה - הדור הבא

סניף חדש של מאפיית אבולעפיה המפורסמת שנוסדה ביפו, נחנך אמש בנמל תל-אביב. על ההתרחבות אחראים בני דור ההמשך של המשפחה: סעיד אבולעפיה, בנו של סמי אבולעפיה, וזיאד אבולעפיה, בנו של העיתונאי חמיס אבולעפיה. ההשקעה במקום החדש נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל. באי טקס חנוכת המקום החדש התפנקו בכנאפה, מאפים ובקלאוות מיוחדות.

גיל עופר, סעיד אבולעפיה, חנוכת סניף חדש של המאפיה בנמל ת
 גיל עופר, סעיד אבולעפיה, חנוכת סניף חדש של המאפיה בנמל ת

גיל עופר וסעיד אבולעפיה

בין חובבי הפחמימות שהגיעו לפרגן לבני משפחת אבולעפיה: הפרסומאי ספי שקד ורעייתו לוקה, איתי אשכנזי בנו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, גיל עופר בנו של עידן עופר, דן נפתלי, אלון ודפנה קסטיאל, אורן רוגובין, יואב שלמור, אריאל רוטר, סגן ראש עיריית תל-אביב אסף זמיר, יואב הרטמן, מעצב המקום ירון טל ועוד.

ממן מאמצת

נחמה רונן, יו"רית קבוצת ממן, ועופר לינצ'בסקי מנכ"ל הקבוצה, חתמו לאחרונה על אימוץ היחידות "רוכב שמיים" ו"קלע דוד" מחיל התותחנים, במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל. שתי היחידות אומצו לתקופה של שלוש שנים במסגרת פעילות הקבוצה למען הקהילה. מעמד החתימה על האימוץ נערך בנוכחות אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל ו-ורדה דרוקר, מנהלת פרויקט אמץ לוחם. השניים שמחו לשמוע כי בכוונת הקבוצה ליזום הרצאות העשרה לאנשי היחידות וכן לבחון אפשרויות לשלב בעבודה את חיילי ומפקדי היחידה עם שחרורם מצה"ל.