דני נוה מוותר על חלק מתנאי "מצנח הזהב" בכלל ביטוח

נוה פועל לנטרול התנגדויות הקיימות עדיין בקרב בעלי מניות כלל ביטוח - לא יהיה זכאי למלוא דמי ההסתגלות בהיקף 6 משכורות ובהיקך מיליון שקל שאושרו לו בדירקטוריון במידה ויסיים את תפקידו במהלך השנה הראשונה לכהונתו

למרות שחברת הייעוץ אנטרופי המליצה אתמול לגופים המוסדיים המחזיקים במניות כלל ביטוח לאשר את תנאי העסקתו של דני נוה כיו"ר החברה, ל"גלובס" נודע כי נוה פועל לנטרול התנגדויות הקיימות עדיין בקרב בעלי מניות בחברה.

זאת באמצעות ויתור על חלק מתנאי הפרישה שלו כך שלא יהיה זכאי למלוא דמי ההסתגלות שאושרו לו בדירקטוריון כלל ביטוח במידה ויסיים את תפקידו במהלך השנה הראשונה לכהונתו. הצבעת בעלי המניות על תנאי העסקתו של נוה מתוכננת לשבוע הבא, ועל מנת לאשרם נדרש רוב של מעל 50% מקרב בעלי מניות המיעוט.

במסגרת תנאי העסקתו של נוה, נקבע כי נוסף על תקופת הודעה מוקדמת בת 3 חודשים הוא יקבל דמי הסתגלות בגובה 6 משכורות במידה ויפוטר. מדובר ב"מצנח זהב" בהיקף של מיליון שקל לפחות, שעורר ביקורת על רקע העברת השליטה הצפויה בכלל ביטוח (המשתייכת לקבוצת אי.די.בי) שעלולה להפוך את הקדנציה של נוה בחברה לקצרה במיוחד.

כעת מציע נוה כי אם יסיים את כהונתו בשל מהלך מכירת השליטה בכלל ביטוח בשל מכירת השליטה בכלל ביטוח בשלושת החודשים הקרובים, הוא יהיה זכאי לדמי הסתגלות של חודש אחד בלבד. אם זה יקרה לאחר מכן ועד לתום שנה לכהונתו הוא יהיה זכאי לדמי הסתגלות של 3 חודשים. רק לאחר שנה לפחות בתפקיד הוא יהיה זכאי למענק פרישה של 6 חודשים.

בניגוד לתנאים שניתנו על ידי החברה לבכירים בה, נוה לא יהיה זכאי לדמי הסתגלות אם יתפטר למשך כשנתיים (הבכירים בחברה רשאים לקבל דמי הסתגלות במקרה של התפטרות לאחר החלפת שליטה בחברה).

מלבד מצנח הזהב מבקשת כלל ביטוח לאשר לנוה, שכבר נכנס לתפקיד היו"ר ב-85% משרה, חבילת תגמול הכוללת שכר חודשי של 110 אלף שקל, מענק ואופציות. הכל בעלות שנתית של עד 4.3 מיליון שקל.

מקורבים לנוה אמרו היום כי הם משוכנעים כי הוא ישמש כיו"ר החברה לתקופה ארוכה, גם אם השליטה בכלל ביטוח או חלק ממנה תימכר, "אבל הוא קשוב היטב לביקורת הציבורית".