חולי סוכרת יתכננו אפליקציות להתמודדות עם המחלה

חברת סנופי מזמינה את קהילת הסוכרתיים להציע רעיונות לאפליקציה שתוכל לתמוך בחולים ולסייע להם בהתמודדות עם המחלה. רעיונות טובים יפותחו במימון סנופי ולאחר מכן יוצעו בחינם להורדה לטלפון הנייד

חוכמת ההמונים, גרסת הסוכרת. חברת סנופי מזמינה את קהילת הסוכרתיים, בני משפחותיהם וחברים וכן את הצוותים הרפואיים המטפלים בהם, להציע רעיונות לאפליקציה שתוכל לתמוך בחולים ולסייע להם בהתמודדות עם המחלה. רעיונות טובים יפותחו במימון סנופי ולאחר מכן יוצעו בחינם להורדה לטלפון הנייד.

סוכרת היא אחת המחלות הכרוניות הנפוצות בעולם ואחת התובעניות מבחינת ההתנהלות היומיומית. החולים נדרשים לאזן את רמות האינסולין והמזון וכך להגיע לרמות אחידות, ככל האפשר, של סוכר בדם.

בשל כך, הסוכרת נמצאת גם בחזית של הממשק בין טכנולוגיה למשתמש לבין עולם הרפואה, ובין היתר בחזית של תחום האפליקציות הרפואיות. קיימות בשוק אפליקציות לתיעוד רמות האינסולין והסוכר, הפעילות הגופנית, רשימות מתכונים וקלוריות ואפילו כלים למדידת סוכר בעזרת הטלפון.

סנופי כבר תמכה במימון של כמה אפליקציות, לבדה ובשיתוף פעולה עם חברות תרופות. רוני בירנבוים, מנכ"ל סנופי ישראל: "כדי שהאפליקציה תענה בצורה הטובה ביותר לצרכים של המשתמשים, בחרנו להתבסס על מודל 'חוכמת ההמונים' ולהזמין את הסוכרתיים, בני משפחותיהם, חבריהם וכל מי שנוגע במחלה, להציע רעיונות לאפליקציה, לתרום מניסיונם האישי ולשתף אותנו בצרכים שלהם".

פרטים נוספים על התחרות ניתן לקבל בפורום סוכרת באתר "כמוני".