צ'רלטון רכשה את זכויות השידור של הפרמיירליג ל-3 עונות נוספות

מפעילת הערוצים ספורט 1, ספורט 2 וספורט 1 HD תמשיך לשדר את הליגה האנגלית, שהיא המכניסה ביותר בכדורגל העולמי מזכויות - לפחות עד 2016

חברת צ'רלטון, מפעילת הערוצים בתשלום ספורט 1, ספורט 2 וספורט 1 HD, שמשדרת את הפרמיירליג ב-15 השנים האחרונות - רכשה את זכויות השידור של הליגה האנגלית הבכירה גם ל-3 העונות הבאות: 2013/14-2015/16.

הפרמיירליג היא ליגת הכדורגל שמייצרת את הסכמי השידורים היקרים ביותר בכדורגל העולמי, סכומים שרק ה-NFL האמריקאית עוקפת אותם בספורט העולמי. ב-3 העונות הבאות, הסכומים צפויים להסתכם בשיא של כ-5.5 מיליארד ליש"ט מכלל זכויות השידור, כשמתוך זה - 2.5 מיליארד ליש"ט יגיעו מהשווקים בחו"ל. מדובר על זינוק של כ-57% ביחס להסכמים התלת-שנתיים של הפרמיירליג שהסתיימו בעונה החולפת.

על-פי מנכ"ל מינהלת הליגה של הפרמיירליג, ריצ'ארד סקאדמור, הליגה תשודר העונה למספר שיא של 212 מדינות ברחבי העולם.

השידורים של צ'רלטון ימשיכו להיות מועברים בפורמט HD. בנוסף, תהיה אפשרות לצפות בשידורים ישירים ובתקצירים באתר האינטרנט sport2.co.il.

אדר זהבי, מנכ"ל צ'רלטון, מסר: "אנו גאים על חידוש ההסכם עם הפרמיירליג, שהינם שותפים של צ'רלטון לטווח ארוך. כמו תמיד נמשיך לעשות את כל המאמצים על מנת לספק לצופים שלנו תוכן פרימיום איכותי ברמת ההגשה הגבוהה ביותר, על מנת למקסם את חוויית הצפייה".