דוד ברוך, לשעבר מנכ"ל אקסלנס - דירקטור במיטב-דש

המנכ"ל, אילן רביב: "מברך על הצטרפותם של רונן טוב ודוד ברוך"

בית ההשקעות מיטב-דש הודיע היום (ד') כי דוד ברוך, לשעבר מנכ"ל אקסלנס, מצטרף לשורותיו. ברוך, בן 53, ששימש כמנכ"ל בית ההשקעות אקסלנס בין השנים 2008-2012, מונה לדירקטור בחברה הציבורית מיטב-דש השקעות. מנכ"ל מיטב-דש הוא אילן רביב.

מינוי זה נעשה במקביל למינויו של רונן טוב, שכיהן בעבר כמנכ"ל בית ההשקעות פסגות. טוב יכהן כמשנה למנכ"ל מיטב-דש השקעות (לשעבר דש איפקס) ויו"ר פעיל של מיטב-דש גמל ופנסיה, והוא יעמוד בראש חברה חדשה שמקים בית ההשקעות, שתרכז את פעילות הקבוצה בשיווק מוצרי ביטוח של יצרנים מקומיים ובינלאומיים.

נוסף על כך, אישר הדירקטוריון את מינויו של אסף עזרא לסמנכ"ל שיווק ומכירות פיננסיות, במקום עידו בירמן שהחליט לעזוב את החברה. אסף, בן 40, ששימש בשבע השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והמכירות של תכלית (חברת תעודות הסל של מיטב-דש), ינהל את האסטרטגיה השיווקית של בית ההשקעות השני בגודלו בישראל, ואת יישומה בכל הקשור למכירת מוצרי מיטב-דש, לרבות קרנות הנאמנות, תעודות הסל וניהול תיקים.

אילן רביב, מנכ"ל מיטב-דש, מסר כי הוא "מברך על הצטרפותם של רונן טוב ודוד ברוך לבית ההשקעות. מיטב דש, כאחד משני בתי ההשקעות הגדולים בישראל, בונה מטה חזק, מנוסה ואחראי, ששותף לחזון החברה להוביל את שוק ההון הישראלי בדרך חדשה".

בית ההשקעות מיטב-דש מנהל למעלה מ-110 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בעלי השליטה בחברה הם קבוצת BRM ומשפחת סטפק.