איש עסקים קנדי רכש דירה במגדל מאייר ברוטשילד ב-44 מיליון שקל

איש העסקים הקנדי מוטי מקסימוב, בעל השליטה והמנכ"ל של חברת קספיה השקעות, רכש דירה בשטח כ-800 מ"ר במגדל בסכום של 44 מיליון שקל

חודש שיא במכירת דירות יוקרה בתל-אביב-יפו. לאחר שבתחילת השבוע פורסמו שתי עסקאות ענק בתל-אביב, מדווחת היום חברת ברגרואין, יזמית מגדל מאייר ברוטשילד על עוד עסקת ענק.

מדובר על עסקה במסגרתה רכש איש העסקים הקנדי מוטי מקסימוב, בעל השליטה והמנכ"ל של חברת קספיה השקעות, דירה בשטח כ-800 מ"ר במגדל בסכום של 44 מיליון שקל. הדירה משתרעת על קומה שלמה בחלקו העליון של המגדל, וכוללת 4 מרפסות בנות 12 מ"ר כל אחת. סכום הרכישה משקף מחיר של כ-52 אלף שקל למ"ר. באותו הזמן, אותו הרוכש, מנהל מו"מ מול החברה לרכישת עוד דירות במגדל בעשרות מיליוני שקלים.

עוד מדווחים יזמי המגדל כי עסקה זו מצטרפת לשורה ארוכה של עסקאות שנסגרו בארבעת השבועות האחרונים במגדל בסכום כולל של 120 מיליון שקל.

כזכור, בתחילת השבוע דווח על שתי עסקאות ענק אחרות שבוצעו לאחרונה בעיר. האחת היא עסקה במסגרתה נמכרה דירת 10 חדרים בשטח 612 מ"ר בפרויקט David Promenade Residences שבונה היזם הנרי טייק ברחוב הירקון בעבור 81.46 מיליון שקל. השנייה היא עסקה למכירת דירה בשטח 400 מ"ר בפרויקט הרברט סמואל 10 של חברת עופר השקעות ב-47 מיליון שקל. דירה זו נמכרה לאיש העסקים גבריאל תמן.

מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל, יגאל צמח, אמר היום: "אנו עומדים בהצלחה ביעדי המכירה. השילוב של מיקום, עיצוב ואיכות מוכיחים את עצמם גם במצבי שוק משתנים. לאחרונה סיימנו את השלד של הבניין ואנו מתרכזים בביצוע הגמרים המורכבים לפי הנחיות משרד ריצ'ארד מאייר. עד כה נמכרו מעל -70% מהמגדל ואנו במשאים ומתנים עם לקוחות נוספים על הדירות שנותרו בבניין".

מגדל "מאייר ברוטשילד", הנבנה בפינת הרחובות רוטשילד-אלנבי, תוכנן על-ידי אדריכל-העל ריצ'ארד מאייר, וכולל 42 קומות ו-141 דירות. המגדל, שאיכלוסו צפוי בעוד כשנה, כולל בריכת שחייה חצי אולימפית, ספא, טרקלין למנוחה ועסקים, לובי בגובה 13 מטר, מרתף יינות עם תאים פרטיים לדיירים, חמש מעליות מהירות עם מערכת זיהוי ביומטרית, שש קומות של חנייה תת קרקעית ושירותי שמירה וקונסיאז' מסביב לשעון.

החברה היזמית, ברגרואין רזידנטיאל, היא בבעלותם של המיליארד האמריקאי, ניקולאס ברגרואין, קבוצת חג'ג', שבשליטת צחי ועידו חג'ג', וחברת האחים כהן. החברה המבצעת של המגדל היא א.דורי.