טייגר וודס ונייקי, סיפור האהבה שאינו נגמר

הגולפאי האריך את ההתקשרות היוקרתית עם חברת ציוד הספורט, שהחלה אי שם ב-1996, ולא הפסיקה גם לאחר התפוצצות פרשת הבגידות שלו

טייגר וודס האריך את ההתקשרות שלו עם נייקי, במה שיהפוך לחוזה החסות הרביעי בסך הכל שמקבל שחקן הגולף מענקית ציוד הספורט האמריקאית במהלך הקריירה שלו.

סוכנו של וודס, מארק סטיינברג, לא חשף את היקף ההסכם החדש ואורכו. עם זאת, במגזין "גולף דיגסט" פורסם כי במהלך שנת 2012 הכניס וודס 77 מיליון דולר מהספונסרים השונים שלו, כשמתוך זה, כ-20 מיליון דולר מיוחסים לנייקי. בין נותני החסות האחרים שלו ניתן למצוא את רולקס ו-EA Sports.

ההסכם הנוכחי של וודס עם נייקי, שנחתם ב-2006, היה אמור להסתיים השנה. היחסים שלו עם נייקי החלו כבר ב-1996, אז הפך למקצוען, וחתם עם החברה על הסכם חסות שהכניס לו 40 מיליון דולר במשך חמש שנים. בניגוד לחברות אחרות, כמו ג'ילט, גייטורייד ו-AT&T, נייקי המשיכה להיות נאמנה לוודס גם לאחר שהתפוצצה פרשת הבגידות שלו ב-2009.

על-פי הערכות, וודס, שזכה ב-14 תארי מייג'ור בקריירה שלו, ישאר במסגרת ההסכם החדש פרזנטור הגולף הבכיר של נייקי - למרות שגם רורי מקלרוי הצפון-אירי חתם לאחרונה על חוזה יוקרתי במיוחד עם החברה.