חרם על מגזין "רולינג סטון" עקב פרסום תמונת המחבל מבוסטון בשער

המהדורה הבאה של המגזין "רולינג סטון", שעל עטיפתה מככב ג'וחאר צ'רנייב החשוד בביצוע הפיגוע במרתון בוסטון, עוררה את זעמן של כמה חנויות בארה"ב

המהדורה הבאה של המגזין "רולינג סטון", שעל עטיפתה מככב ג'וחאר צ'רנייב, עוררה את זעמן של כמה חנויות, בהן CVS וחנות המכולת המקוונת טדצ'י פודס (Tedeschi Foods), שאמרו כי לא ימכרו את המגזין - כך דיווח "בוסטון מגזין". צ'רנייב חשוד בתכנון וביצוע הפיגוע במרתון בבוסטון באפריל.

טדצ'י העלתה הודעה לדף הפייסבוק שלה, לאחר ש"רולינג סטון" שחרר לפרסום את תמונת העטיפה של מהדורת השבוע הנוכחי, שתגיע מחר (ו') לחנויות. CVS פרסמה הודעה שבה אישרה כי לא תמכור את המהדורה הזו.

"כחברה בעלת שורשים עמוקים בניו-אינגלנד ונוכחות חזקה בבוסטון, אנו מאמינים שזוהי ההחלטה הנכונה מתוך כבוד לקורבנות ההתקפה וליקיריהם", נאמר בהודעה של טדצ'י פודס.

רשת חנויות הדרגסטור וולגרינס שלחה ל"הפינגטון פוסט" מייל, בו נכתב כי לא תמכור את המהדורה. גם רשת חנויות הדרגסטור רייט אייד לא תמכור את מהדורת אוגוסט של "רולינג סטון", על-פי ההודעה ששלחה רייט אייד בדואר האלקטרוני ל"הפינגטון פוסט".

"מתוך כבוד לנפגעים ממתקפת הטרור על מרתון בוסטון, החליטה רייט אייד לא למכור את מהדורת אוגוסט של רולינג סטון", נאמר בהודעה. "המהדורה נשלחת חזרה מהחנויות עם הגעתה מהמפיץ".

אחד מדוברי הרשת הקמעונאית קיי-מארט כתב באימייל ל"הפינגטון פוסט" כי קיי-מארט לא תמכור עותקים של המגזין, "מתוך כבוד לנפגעים מאירועי ה-15 באפריל".