ג'ים קריימר: זו המניה ששווה לקנות כרגע

eBay אמנם אכזבה את המשקיעים בשל תחזיות לרבעון השלישי שעומדות מתחת לצפי של האנליסטים, אך ג'ים קריימר אומר כי הוא "הולך נגד הזרם"

לאחר דוח מאכזב לרבעון השני שהוביל לירידה במחיר מנייתה, eBay מקבלת המלצת קנייה מג'ים קריימר. קריימר אמר אמש (ה') ב-CNBC כי הוא ממליץ לקנות עכשיו את המניה מכיוון ששיחת הוועידה לאחר הדוחות הייתה טובה. "אני הולך נגד הזרם", הוא אומר, "זו באמת הזדמנות קנייה".

התחזיות לעתיד שפרסמה החברה לא סיפקו את המשקיעים, אך קריימר מציין כי החברה הציגה מספרים טובים וכי גם באוקטובר 2012 קרה מקרה דומה שהביא לירידה במחיר המניה, שקפצה חזרה חודש לאחר מכן.

"אני יודע שכולם החליטו שהם שונאים את eBay, אחרי שהמניה עלתה בציפייה לרבעון טוב. אבל מנכ"ל החברה עושה עבודה מעולה", אמר המשקיע המפורסם.

eBay דיווחה על רווח נקי של 640 מיליון דולר, או 49 סנט למניה, על הכנסות של 3.9 מיליארד דולר - ירידה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז היא רשמה רווח של 692 מיליון דולר, או 53 סנט למניה.

החברה חוזה רווח של 61-63 סנט למניה ברבעון השלישי והכנסות של 3.85-3.95 מיליארד דולר, כאשר האנליסטים צפו רווח של 65 סנט למניה על הכנסות של 3.97 מיליארד דולר.