נתניה: התקבל היתר בנייה להקמת מלון בן 273 חדרים

קומפלקס LAGOON של חברת דיזינגוף סחר שבשליטת משפחת זליכה משתרע על פני 35 דונם ויכלול גם מלון דירות בן 220 יחידות, ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלי מגורים בני 34 ו-37 קומות ו-320 דירות בסך הכל

חברת דיזינגוף סחר בשליטת משפחת זליכה, יזמית פרויקט LAGOON סמוך לחוף הים בנתניה, קיבלה לאחרונה היתר בנייה להקמת מלון בן 273 חדרים. המלון ישתרע על שטח של 15 אלף מ"ר ויכללו בו שטחי מסחר של 1,000 מ"ר נוספים.

עיריית נתניה מקדמת היום מספר תוכניות, לבניית מספר בתי מלון בעיר, בטיילת הדרומית והצפונית, ב-5 השנים האחרונות נבנו בנתניה 380 חדרי מלון, מדובר בהיקף הגבוה יותר מכל עיר אחרת.

קומפלקס LAGOON כולל תיירות ומגורים במתחם אחד הממוקם על חופה הדרומי של נתניה, בשכונת נת-600. הקומפלקס משתרע על פני 35 דונם ויכלול ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלי מגורים בני 34 ו-37 קומות ו-320 דירות בסך הכל. בנוסף יוקם מלון דירות בן 220 יחידות, לצד המלון שיכלול 273 חדרים ושקיבל היתר בנייה.

הקומפלקס יכלול חניון תת קרקעי נפרד לכל אחד מהמבנים, חדר כושר, בריכה חיצונית פרטית לכל מגדל, אולם כנסים, בתי קפה, שדרת חנויות ובוטיקים, שבילי ריצה והליכה. בצמידות לפרויקט מתוכנן גשר המאפשר ירידה ישירה אל חוף הים.

בחברה מסרו כי הקומפלקס כולו יבנה בהשקעה כוללת של למעלה מ-1 מיליארד שקל. המלון תוכנן ועוצב על ידי האדריכל רני זיס אשר עיצב את מלון ה'פלאזה' בניו יורק, ומלון ריץ קרלטון בהרצליה פיתוח.

לדברי חנן סגל, סמנכ"ל שיווק בדיזנגוף סחר, "העיר נתניה הפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר מאנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה".

בחברה הוסיפו כי בשל הביקוש של תושבי יהדות צרפת ורוסיה המתגוררים בנתניה לחדרי אירוח בסמוך לבתיהם, לעיתים מטעמי דת, והמחסור בחדרי אירוח בעיר, זירזה עיריית נתניה את ההיתר להקמת המלון.