השיחה: על גגות תל-אביב

מה עשו שרי וסולי סקאל על גג מלון בראון? ■ מי נפגשו בהשקת מסעדת פסטל? ■ וגם: מי הנעים את זמנם של האורחים של קובי לפידות?

על גג מלון בראון בתל-אביב נפגשו ביום חמישי בערב נציגים מתעשיית האופנה והטיפוח, לערב בחסות המותג לוריאל פריז. בערב חשפה החברה רשימה מטעמה של "עשר מובילות המגמות והטרנדים באופנה ויופי - 2013". אחת הבחירות המפתיעות ברשימה היתה גילת בנט, רעייתו של השר נפתלי בנט. על-פי נימוקי השופטים, "הגברת בנט מציגה מראה נשי ומעודן, מראה אצילי ללא מאמץ, המשפיע על הרחוב המסורתי-דתי". בנט עצמה לא נכחה בערב והסתפקה במכתב תודה. לי קוטון, מנכ"ל לוריאל פריז ישראל, ונאווה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל השיקו כוסות וקיבלו את פני הבאים בהם: ג'ודי שלום ניר מוזס; חנה גרטלר; סמדר רינות נמרודי, יו"רית רשת מלונות רימונים שהגיעה עם בתה שיר; ד"ר ציפי לנדאו עם בתה החיילת יעל; דורית וידבסקי, מנהלת תקשורת לוריאל פריז; סולי ושרי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל; המעצבת לי גרבנאו ארוסתו של עומר דנקנר; יפית אטיאס-לוי, מנהלת השיווק של רשת המזון רמי לוי; פנינה רמון; לאון אביגד בעלי מלון בראון; ורד שוורץ מבעלי עמינח; שרון איילון; אורי ומרי ביילין; יפית גרינברג ועוד.

על מזון ומוזיאון

לרגל פתיחתה הקרובה של מסעדת פסטל, הממוקמת בסמוך לאגף החדש של מוזיאון תל-אביב, נפגשו ביום חמישי בערב כ-50 מוזמנים כדי ליטול חלק בטקס גזירת הסרט. בין בעלי המסעדה ניתן למצוא את צביקי עשת, טדי שאולי, איציק חנגל, טלי אנג'ל ודוד קישקה. על עיצוב המסעדה חתומים אלון ברנוביץ' ואירנה קרוננברג שברזומה שלהם עיצוב מסעדות נוספות בהן: יפו-תל-אביב, הרברט סמואל וצפרה.

דליה ואייבי נאמן, פתיחת מסעדת פסטל / צילום: יוסי כהן
 דליה ואייבי נאמן, פתיחת מסעדת פסטל / צילום: יוסי כהן

דליה ואייבי נאמן

הערב החל בלגימת שמפניה במרפסת המשקיפה אל גן הפסלים, ובהמתנה לבואו של ראש העיר רון חולדאי, שהפציע עם יד חבושה ועם רעייתו יעל. הרימו כוסית וטעמו פינגר פוד מעשה ידיו של שף המסעדה הצרפתי טיבו ברה: שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו ורעייתו; עו"ד חיים סאמט המשמש כיו"ר חבר הנאמנים של מועצת המנהלים של המוזיאון; סוזאן לנדאו; דליה ואייבי נאמן; אבי אנג'ל; יוסי לנדסמן; רונית וראובן אדלר; מישל קישקה, שבא לפרגן לבנו, דוד, ועוד.

שליט היאנקיז

נשיא קבוצת הבייסבול האמריקנית הניו-יורק יאנקיז, רנדי לוין ורעייתו מינדי, אירחו בסוף השבוע סיור פרטי באצטדיון הקבוצה בניו-יורק. בני המזל שנהנו מהכבוד היו ג'רי גרשון, העומד בראש ארגון ידידי צה"ל בארה"ב, ארז חלפון, יו"ר "נפש בנפש" וגלעד שליט.


ארז חלפון, רנדי לוין וגלעד שליט

במהלך הביקור הציגו הבעלים בגאווה גדולה את האצטדיון החדש והסבירו רבות על ההיסטוריה של הקבוצה ועל חשיבותה בתרבות הספורט האמריקנית. הזוג לוין התרגש מאוד כאשר שמע על תוכנית החיילים הבודדים המגיעים ארצה מכל העולם במסגרת שיתוף הפעולה המתקיים בין "נפש בנפש" ובין ארגון ידידי צה"ל בארה"ב. בסיום הביקור ביקש לוין בנימוס להצטלם עם גלעד שליט למזכרת וסיפר לו כי עד כמה הוא מאושר לפגוש אותו.

טסה בסלון של לפידות


קובי לפידות

השכנים במגדל הגן של אילן פיבקו בתל-אביב, הרגישו ביום שישי לפנות ערב בתנועה ערה של מוזמנים שזרמו אל הבניין. היעד: דירתו של קובי לפידות, מנכ"ל לפידות ספורט, אשר אירח ערב של מוזיקה איכותית וסושי מפנק אל מול שקיעה. לאחר שהאורחים התבשמו מדרינקים, נחת במרכז הסלון הזמר דודו טסה.

טסה, בהופעה אקוסטית אינטימית, ריגש וסחף את הנוכחים. הבריזו מארוחה משפחתית ועשו קבלת שבת קצת אחרת: יפתח ויזל שהגיע ארצה מבוסטון למספר ימים; אורן פלוטקין; רוני קז; האחות אלינור לפידות; הצלם זיו קורן ועוד.

יודס באו"ם

ג'ין יודס, מנכ"לית בית איזי שפירא, הופיעה ביום חמישי האחרון בבניין האו"ם בניו-יורק במסגרת הכנס השישי של הארגון בנושא "זכויות אנשים עם מוגבלויות". בית איזי שפירא הוא ארגון ללא כוונת רווח, הפועל למען קידום איכות חיים וזכויות של ילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. יודס התייחסה בדבריה למימוש וקידום האמנה החברתית הבינלאומית של האו"ם, בנושא זכויות הנכים. עם סיום הכנס ערך שגריר ישראל באו"ם, רון פרושאור, קבלת פנים חגיגית לכבודה של יודס, בביתו שבניו-יורק. בקבלת הפנים צוין שיתוף הפעולה הפורה שבין בית איזי שפירא ומשלחת ישראל לאו"ם שהייתה מעורבת בתכנון הכנס.

ראובן כהן, דפנה זרעי, רון פרושאור, ג'ולס טראמפ, כנס האו
 ראובן כהן, דפנה זרעי, רון פרושאור, ג'ולס טראמפ, כנס האו

ראובן כהן, דפנה זרעי, רון פרושאור וג'ולס טראמפ

נכחו באירוע: ג'ולס וסטפני טראמפ, אנשי עסקים ופילנתרופים ממייסדי אגודת הידידים של בית איזי שפירא בארה"ב; חנה פרי-זן, חברת הנהלת בנק הפועלים ובעלה בני; עידו אהרוני, קונסול ישראל בניו-יורק; ד"ר מלווין מינג; גיורא סטוניצר; ג'ניפר לאזלו-מזרחי פעילה בינ"ל בתחום זכויות הנכים שמשמשת גם כיועצת לנשיא אובמה; דפנה זרעי, מנהלת לשכת השגריר; ראובן כהן, יו"ר אגודת הידידים האמריקאי של בית איזי שפירא ורבים מידידי הארגון.