שווי החלק המערבי במתחם שרונה בת"א: 213 מ' ש'

רלי טרייסטמן אגמי, שמאית מקרקעין ביצעה הערכת שווי למתחת המערבי בפרויקט הטמפלרים ■ פרויקט שרונה יכלול 33 בתים לשימור בני 2-3 קומות המיועדים למסחר ■ ההערכה בוצעה לגבי 15 בתיםפ הנמצאים בחלק המערבי

שוויו של המתחם המערבי בפרויקט הטמפלרים "שרונה" הידוע כדרום הקריה בתל אביב, עומד על 213 מיליון שקל. כך עולה מהערכת שמאי שביצעה בחודש יוני האחרון שמאית המקרקעין רלי טרייסטמן אגמי.

פרויקט שרונה יכלול 33 בתים לשימור בני 2-3 קומות המיועדים למסחר, 15 מתוכם הנמצאים בחלק המערבי של המתחם לגביהם בוצעה ההערכה, מצויים בבעלות החברות קרן מידאס השקעות (51%), קרן ריט 1 (33%), אמאר יועצים (8.5%), ואדלר חומסקי(8.5%).

החלק המזרחי של המתחם כולל 12 בניינים הנמצאים בבעלות החברות רוגובין (50%) ואברהם אירני (50%). שישה בניינים נוספים במתחם שייכים לעיריית תל אביב.
המתחם כולו, שיכלול כ-70 עסקים, צפוי להיפתח בסוף חודש אוגוסט בהדרגה.

בהערכת השמאי צוין כי חלק מהמבנים מהמבנה המערבי כבר נמסרו לשוכרים לצורך ביצוע עבודות גמר. עוד צוין כי עד כה נחתמו 34 הסכמי שכירות לגבי העסקים במתחם המערבי, המהווים שיעור תפוסה של 84%, ועוד ארבעה הסכמי זיכרון דברים, שיחד מצביעים על 87% תפוסה.

דמי השכירות שישלמו העסקים לבעלות המתחם על פי ההסכמים שנחתמו עומדים על 222 שקל למ"ר בממוצע, בנוסף לדמי ניהול המוערכים ב-33 שקל למ"ר. כאמור העריכה טרייסטמן את שווי המתחם המערבי ב-213 מיליון שקל, כאשר חלקה של קרן מידאס השקעות מזמינת השמאות עומד על 108 מיליון שקל.