שטחי המסחר ברוטשילד 1 בת"א נמכרו ב-26.5 מ' ש'

הרוכש הוא יזם ההיי-טק הצעיר עידו סוסן, מייסד חברת אינטוסל, שבגיל 27 הספיק לרשום אקזיט ולמכור את החברה לענקית התקשורת האמריקאית סיסקו בחצי מיליארד דולר

יזם ההיי-טק הצעיר עידו סוסן, מייסד חברת אינטוסל, שבגיל 27 הספיק לרשום אקזיט ולמכור את החברה לענקית התקשורת האמריקאית סיסקו בחצי מיליארד דולר, נכנס לשוק הנדל"ן: סוסן רכש אתמול את שטחי המסחר בפרויקט היוקרה רוטשילד 1 בתל אביב תמורת 26.5 מיליון שקל.

העסקה כוללת רכישת שמונה חנויות בשטח כולל של 650 מ"ר, המושכרות לטווח ארוך בין היתר למאפיית בוטיק סנטרל ולרשת גרטרוד, ו-28 חניות. את השטחים מכר איש העסקים אלי ניניו, שרכש בשנת 2009 את שטחי המסחר והמשרדים בפרויקט רוטשילד 1 מחברת חבס, תמורת 58 מיליון שקל.

השטחים שרכש אלי ניניו מתפרשים על פני ארבע קומות בבניין צמוד לרוטשילד 1 הפונה לרחוב אחד העם, וכוללים בסך הכל 3,000 מ"ר.

בשנת 2010 מכר ניניו את קומות המשרדים לחברת הביטוח מגדל ב-48 מיליון שקל, לאחר שהשכיר את כל שטחי המשרדים להנהלת בנק לאומי תמורת 100 שקל למ"ר בהסכם ארוך טווח לעשר שנים. כעת, מימש ניניו גם את שטחי המסחר שנותרו בבעלותו תמורת 26.5 מיליון שקל. המחיר ששילם סוסן בגין השטחים משקף סך של 40.7 אלף שקל למ"ר מסחר בנוי ומושכר. יש לציין כי השלמת הכיכר העירונית בסמוך לפרויקט, צפויה להשביח את ערכו.