הסטארט-אפ לגיוס עובדים Realmatch מגייס 7 מ' ד'

את הסבב הובילה הקרן האמריקאית Edison Ventures עם 6 מ' ד' לצד כרמל ונצ'רס הישראלית

מגיוס עובדים לגיוס כסף: חברת הסטארט-אפ הישראלית Realmatch של היזם והמנכ"ל גל אלמוג, שמפשטת את תהליך גיוס העובדים לארגונים, הודיעה על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 7 מיליון דולר.

את הסבב הובילה הקרן האמריקאית Edison Ventures, שהשקיעה 6 מיליון דולר, בעוד הקרן כרמל ונצ'רס השקיעה מיליון דולר נוספים, לאחר שהובילה את הסיבוב הקודם. בסך הכול גייסה החברה כ-18 מיליון דולר.

הפתרון של RealMatch מורכב משני ממדים: הראשון הוא טכנולוגיה שמאפשרת לקרוא קורות חיים ומודעות דרושים ולבצע ניתוח סמנטי כדי להבין מה כתוב בהם. לאחר מכן, התוכנה שואלת את המועמד מספר שאלות על העדפותיו למשרה ומציגה את המשרות המתאימות ביותר עבורו. במקביל, היא מאפשרת להציג את קורות החיים הרלוונטיים למעסיקים, כשכל התהליך נעשה באופן אוטומטי.

הממד השני הוא התפוצה של המודעות. החברה הישראלית מציעה בחינם מנוע שיוטמע ביותר מ-600 אתרים של חברות מדיה כמו עיתונים, תחנות רדיו, טלוויזיה ומגזינים, ויאפשר חשיפה נרחבת של מודעות הדרושים. זאת, לצד פרסום המודעות גם באלפי אתרים נוספים מחוץ לרשת.

המודל הכלכלי של החברה נשען על חלוקת רווחים לשירותי פרימיום למודעות הדרושים של המעסיקים. המעסיקים יכולים לפרסם רק באתר אחד או על פני כל רשת האתרים של החברה תמורת סכום נוסף. סכום זה מחולק בין החברה לבין כל מי שהביא מועמדים למשרה מהאתרים השונים שלהם ברשת. דיוויד נבאס מ-Edison ציין כי "העלייה הדרמטית בתוצאות שאתרים חווים עם הפלטפורמה של Realmatch היא מאוד משכנעת. בתוך שוק פרסום מודעות הדרושים, שנודע בחוסר היעילות שלו, המוצר של Realmatch מצליח להוציא את כולם מנצחים - הוא משפר את הליך חיפוש העבודה עבור מועמדים, מגביר את המוניטיזציה עבור האתרים ומציע פתרון רלבנטי ואפקטיבי יותר למפרסמים".

לדברי רונן ניר, שותף כללי בכרמל ונצ'רס ודירקטור ב-Realmatch, "החברה צומחת בקצב מרשים, מכפילה את מכירותיה כל שנה ומתוכננת לגייס כ-40 עובדים נוספים במהלך השנה הקרובה, מחציתם בישראל. כרמל מחויבת להמשיך את תמיכתה ברילמטץ', ושמחה על הצטרפותה של אדיסון ונצ'רס, שמביאה עמה ערך מוסף משמעותי לחברה".

"בחרנו ב-Edison בתור קרן שמביאה הרבה ערך בתמיכה ובניסיון שלה. אני מאמין שההשקעה של הקרן תגביר את הצמיחה של החברה ותמצב אותה כמובילת שוק", הוסיף אלמוג.