ילד מזדקן

יש רק סדרה אחת שיכולה לגרום לי לשוב לכבלים - "סדנה לעצבים"

"סדנה לעצבים" עונה חדשה, ג' 22:30, "הוט קומדי סנטרל"

מכל הסדרות הבלעדיות לערוצי הכבלים, מ"פצועים בראש" ועד "מד מן", אם יש סדרה אחת שיכולה לגרום לי להסיר את צלחת הלוויין מגג ביתי ולשוב לכבלים, זו "סדנה לעצבים" בכיכובו של צ'ארלי שין, הכוכב הכי מטורלל בסביבה אפילו בקן-הקוקייה ההוליוודי. זו לא האיכות של הסדרה (כבר היו קומדיות טובות ממנה, הגם שהיא מוצלחת למדי), אלא הכוכב שלה. רק לפני כמה שנים היה נדמה שאחרי 40 ומשהו שנה, החלו חייו של צ'ארלי שין לעלות סוף-סוף על המסלול הנכון: טיפולי הגמילה שעבר (בפעם המי יודע כמה), נראו כמוצלחים, הקשר עם האקסית דניס ריצ'ארדס התחזק, הסדרה בכיכובו הייתה לאחת המצליחות בתולדות הטלוויזיה, ואז הוכיח שין כי מי שחשב שהשתנה - טעה. אחרי שנזרק מהסיטקום המצליח "שני גברים וחצי" והעניק ראיונות הזויים וטבולים באנטישמיות לתקשורת, חזר לבקבוק ולשורות ובאופן כללי היה נדמה כי הצליח שוב לדפוק את חייו עד ליסוד, הגיע קרש ההצלה מ "פוקס" בדמות "סדנה לעצבים", שמבוססת על הסרט בכיכובם של ג'ק ניקולסון ואדם סנדלר.

בעונה הראשונה היו אמנם כמה רגעים בינוניים, אבל כששין ממלא את המסך ב(עוד) דמות שמבוססת באופן כזה או אחר על חייו, שווה שלא להחמיץ אף פרק.

בעונה שתיפתח הערב, יש מספר תפקידי אורח שבנויים על אותו פרינציפ: כמו למשל לינדזי לוהן שמגיעה לסדנה וחושפת פרשיות ידועות מעברה. אגב לוהן - כדי להוכיח ששין ממש לא התשנה, הוא ביקר קשות את התנהגותה כלפי הצוות בזמן הצילומים. זה היה קצת אחרי שדרש לפטר את כוכבת הסדרה, ובאופן כללי להזכיר לכולנו את המשל על העקרב. ועדיין, העקרב הזה שנשאר עקרב, נותר אחד השחקנים המוכשרים שניתן לראות על המסך.