צבי צרפתי זכתה במגרש לבניית 96 יח"ד בבאר יעקב

החברה זכתה במגרש בעבור 32.5 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), סכום המשקף כ-340 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור

חברת צבי צרפתי הציבורית זכתה בהתמחרות על מגרש המיועד לבניית פרויקט מגורים בבאר יעקב. מדובר במגרש המאפשר בניית 96 יחידות דיור בשדה המרכזית של היישוב. ההתמחרות נעשתה בעקבות תביעת פירוק שיתוף שהוגשה על מגרש זה ומגרשים נוספים שיצאו גם הם להתמחרות בעבר.

החברה זכתה במגרש בעבור 32.5 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), סכום המשקף כ-340 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור (לא כולל מע"מ). יש לציין כי אותה החברה זכתה גם במגרש סמוך לפני מספר חודשים במסגרת התמחרות שנעשה גם היא בעקבות אותה תביעת פירוק שיתוף. באותה העסקה גברה החברה על הצעות שהגישו אפריקה מגורים וקבוצת יצחקי כאשר הציעה 96 מיליון שקל למגרש המאפשר בניית 190 יחידות דיור וכ-15 אלף מ"ר מסחרי.

להתמחרות הנוכחית ניגשו בין היתר גם קבוצת רוכשים וחברת מנרב. נזכיר כי האחרונה זכתה במגרש אחר ביישוב, לבניית 144 יחידות דיור, גם הוא במסגרת התמחרות שהיא פרי אותה תביעת פירוק שיתוף בעבור כ-57 מיליון שקל. החברה זכתה בהתמחרות לאחר שהזוכה המקורית במגרש לא הצליחה להעמיד את התשלום על הקרקע בזמן שהוקצב לה.

נכון להיום המגרש בו זכתה החברה כעת תפוס בחלקו על-ידי פולש אותו יצטרך הבעלים החדש לפנות וככל הנראה גם לפצות. במקביל, העסקה עוד דורשת את אישור בית המשפט.